AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #1 Skrevet 30. mars 2024 Jeg jobber i en dagligvarebutikk og vi fastansatte har fått bonus. Men en ting jeg syns var merkelig var at jeg har fått flere tusen kroner mer enn ei som har høyere stilling enn meg. Skulle jo tro at ei med høyere fastlønn osv fikk mest. Noen som vet hva det kan skyldes? Står ikke noe om det på lønnsslippen, kun summen man fikk 😊 Anonymkode: f39b5...ded
Hedda-78 Skrevet 30. mars 2024 #2 Skrevet 30. mars 2024 Hba slags bonusordning har dere da? Dere har vel fått info om bonusordningen?
isw Skrevet 30. mars 2024 #3 Skrevet 30. mars 2024 Bonus kan være en "flat" overskuddsdeling som alle får, kan være en prosent av fastlønn, eller kan være basert på individuelle målsetninger/performance indicators. Det kan også være reduksjoner ifm. sykefravær, foreldreperm eller andre permisjoner. Uten å kjenne bonusordningen deres i detalj er det vanskelig å uttale seg. Men dette er i alle fall et par betraktninger. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #5 Skrevet 30. mars 2024 smilo skrev (3 timer siden): Forskjell i skattetrekk? Nei, det var stor forskjell før skattetrekk 🤔 Anonymkode: f39b5...ded
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #6 Skrevet 31. mars 2024 Høres ut som individuell bonusordning, den kan være ganske skjønnsmessig. Men normalt får man vite beløpet i medarbeidersamtale, med begrunnelse. Trodde imidlertid ikke det var vanlig i butikk. Anonymkode: 368a7...887
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå