Gå til innhold

Brekninger av all mat

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har de siste ukene begynt å brekke meg og tidvis kaste opp imens jeg spiser eller kort tid etter. Det er ikke fordi jeg ikke liker maten eller spiser for store biter.. kan sitte å spise favorittmaten min og allikavel så brekker jeg meg som en gærning! 

Begynner å bli irriterende, da jeg gjerne skulle spist mat sammen med andre uten å virke skikkelig uhøflig😳 

Noen som har vært borti noe lignende?

Anonymkode: 1acd1...8ff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei!

Jeg har de siste ukene begynt å brekke meg og tidvis kaste opp imens jeg spiser eller kort tid etter. Det er ikke fordi jeg ikke liker maten eller spiser for store biter.. kan sitte å spise favorittmaten min og allikavel så brekker jeg meg som en gærning! 

Begynner å bli irriterende, da jeg gjerne skulle spist mat sammen med andre uten å virke skikkelig uhøflig😳 

Noen som har vært borti noe lignende?

Har folk helt sluttet å bruke lege?

Anonymkode: fde99...3fd

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har folk helt sluttet å bruke lege?

Anonymkode: fde99...3fd

KG avlaster fastlegene pga fastlegemangel

Anonymkode: c7ad9...85d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo umulig for oss å vite. Det kan jo være alt fra graviditet til stress/angst. Du må jo neste utdype litt bedre om noen her skal gi råd. Og som den over nevner så er det fortsatt mulig å gå til lege.

Anonymkode: 4e0f1...af2

AnonymBruker
Skrevet

Nå spørte jeg jo ikke om dere kunne løse det for meg da😅 forstår godt at man ikke kan bruke KG istedetfor lege!

Men, det kan jo være folk som har hatt det likt, og det er de jeg evt ville hørt hvordan det er med nå☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå spørte jeg jo ikke om dere kunne løse det for meg da😅 forstår godt at man ikke kan bruke KG istedetfor lege!

Men, det kan jo være folk som har hatt det likt, og det er de jeg evt ville hørt hvordan det er med nå☺️

Ja, men du gir jo litt lite informasjon ellers til at noen her kan si noe om det. Bare at det er sånn.

Anonymkode: 4e0f1...af2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bivirkninger av medisin kanskje? Enkelte legemidler forsinker tømming av magesekken og kan gi slike symptomer. Vil i så fall gå over når du slutter med legemidlet.

Anonymkode: ceb8f...3c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...