AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #1 Skrevet 30. mars 2024 Hei dere! Har to flotte barn på 6 og 9 år, og drømmer om et tredje. Mannen føler seg helt ferdig og mener barna begynner å bli så store. Jeg sliter med tanken på å aldri bli mamma igjen og synes det er litt urettferdig at han skal ha siste ordet😅 Ja, jeg forstår det, men det kjennes bittert ut. Vanskelige følelser som jeg ikke klarer å riste fra meg, er også 37, så føler klokka tikker. Noen som har vært i samme situasjon. Hva endte det med hos dere? Anonymkode: 70e64...262
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #2 Skrevet 30. mars 2024 I alle fall ikke lur noen til å bli ufrivillig far. I verste fall så får du bryte opp og lage barn med en annen? Jeg ville egentlig ha 3 mens dama var fornøyd med 2. Nå føles det bra at det ble bare 2. Anonymkode: 7bc3e...993 11
svartkatt Skrevet 30. mars 2024 #3 Skrevet 30. mars 2024 Hvorfor vil du ha et til? Du sier du vil bli mamma igjen, men du er jo allerede mamma. Er det bare babyårene som betyr noe? Skal du liksom presse på med å få et til barn uten å bry deg om at mannen ikke vil ha flere? 14 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #4 Skrevet 30. mars 2024 svartkatt skrev (Akkurat nå): Hvorfor vil du ha et til? Du sier du vil bli mamma igjen, men du er jo allerede mamma. Er det bare babyårene som betyr noe? Skal du liksom presse på med å få et til barn uten å bry deg om at mannen ikke vil ha flere? Har alltid ønsket en stor familie og mange barn😊 Anonymkode: 70e64...262 1
svartkatt Skrevet 30. mars 2024 #5 Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har alltid ønsket en stor familie og mange barn😊 Anonymkode: 70e64...262 Det burde dere isåfall ha snakket om og blitt enige om for lenge siden. 10
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #6 Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har alltid ønsket en stor familie og mange barn😊 Anonymkode: 70e64...262 Hva har gjort at han har endret mening underveis? Har han gode argumenter, sett mot hva dere ble enige om da dere valgte familielivet sammen? Anonymkode: 71cab...e71
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #7 Skrevet 30. mars 2024 Vi vurderte et tredje barn, men ble ikke enige. Dermed ble det ikke et tredje barn. Jeg angrer ikke i det hele tatt, selv om det var jeg som pushet for å få det tredje. Våre to er nå tenåringer, og det er himla deilig å være ferdig. Om jeg hadde blitt gravid nå, hadde jeg tatt abort. Når ikke begge er ombord, bør resultatet alltid bli at det ikke blir et tredje barn. Et planlagt barn skal alltid være ønsket av begge! Anonymkode: 75777...0cd 8 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #8 Skrevet 30. mars 2024 svartkatt skrev (2 minutter siden): Det burde dere isåfall ha snakket om og blitt enige om for lenge siden. Ting skjer i livet, vi var enige om at vi ville ha 2 eller tre barn før vi fikk barn, men nå ønsker han bare to Anonymkode: 70e64...262
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #9 Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi vurderte et tredje barn, men ble ikke enige. Dermed ble det ikke et tredje barn. Jeg angrer ikke i det hele tatt, selv om det var jeg som pushet for å få det tredje. Våre to er nå tenåringer, og det er himla deilig å være ferdig. Om jeg hadde blitt gravid nå, hadde jeg tatt abort. Når ikke begge er ombord, bør resultatet alltid bli at det ikke blir et tredje barn. Et planlagt barn skal alltid være ønsket av begge! Anonymkode: 75777...0cd Enig! Når begynte savnet å slippe? Har kjent på dette i noen år nå.. Anonymkode: 70e64...262
Gjest Bromance Skrevet 30. mars 2024 #10 Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hei dere! Har to flotte barn på 6 og 9 år, og drømmer om et tredje. Mannen føler seg helt ferdig og mener barna begynner å bli så store. Jeg sliter med tanken på å aldri bli mamma igjen og synes det er litt urettferdig at han skal ha siste ordet😅 Ja, jeg forstår det, men det kjennes bittert ut. Vanskelige følelser som jeg ikke klarer å riste fra meg, er også 37, så føler klokka tikker. Noen som har vært i samme situasjon. Hva endte det med hos dere? Anonymkode: 70e64...262 Mannen hadde lyst å stoppe ved 2, vi endte på 4. Men vi fikk våre ganske tett da, pluss at jeg var i 20 årene. Jeg syns at alderen på de du har, alderen din, samt at mannen ikke ønsker flere gjør at jeg er enig med mannen din i denne saken.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #11 Skrevet 30. mars 2024 Du er jo mamma. Man er ikke bare mamma til babyer og spedbarn. Du ønsker deg en baby til, høres det ut som for meg, men ikke nødvendigvis fra alderen de er i nå. Den som ikke vil ha (flere) barn, har veto i mine øyne. Anonymkode: f5295...ca9 8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #12 Skrevet 30. mars 2024 Her og så ville jeg ha 3 barn, han var veldig fornøyd med 2 barn, og ville ikke ha flere. Og da ble det bare 2 barn. Og jeg måtte jo bare akseptere det. Og heller kose meg masse med de 2 barna jeg er så heldig å ha. Anonymkode: 9d607...110 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #13 Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er jo mamma. Man er ikke bare mamma til babyer og spedbarn. Du ønsker deg en baby til, høres det ut som for meg, men ikke nødvendigvis fra alderen de er i nå. Den som ikke vil ha (flere) barn, har veto i mine øyne. Anonymkode: f5295...ca9 Helt enig. Anonymkode: 2fbe7...575
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #15 Skrevet 30. mars 2024 Neivel, vil han ikke så vil han ikke. Det er jo ikke noe mer å diskutere engang når den ene parten ikke vil. Da må du bytte ut den ene parten isåfall med noen som vil. Anonymkode: 40964...2c1 1 1
Gjest Blåmonster Skrevet 30. mars 2024 #16 Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Neivel, vil han ikke så vil han ikke. Det er jo ikke noe mer å diskutere engang når den ene parten ikke vil. Da må du bytte ut den ene parten isåfall med noen som vil. Anonymkode: 40964...2c1 Spsielt om hun skal bryte opp familien kun får å få en unge til.
skreppamedleppa Skrevet 30. mars 2024 #17 Skrevet 30. mars 2024 Det bør alltid være den som ikke ønsker barn som har vetorett, sånn er det bare i de aller fleste sine øyne og slik bør det være. Så da beror det på deg da ts, bryte opp familien for å dra ut på manne og barnejakt. Det blir veldig egoistisk og selvsentrert når du faktisk har begge deler der du er. Men hey up to you... 2
Sofakona Skrevet 30. mars 2024 #18 Skrevet 30. mars 2024 Elsker du familien din og mannen min? Da holder det med 2. Om barn 3 er viktigere... skillsmisse oh alene mor til 3 1
Gjest Bromance Skrevet 30. mars 2024 #19 Skrevet 30. mars 2024 skreppamedleppa skrev (2 minutter siden): Det bør alltid være den som ikke ønsker barn som har vetorett, Kommer jo litt an på hvor sterk motstanden mot et barn til er også da. Hvis man ble gravid enten ved at prevensjon feilet, eller at han ikke brukte kondom, så syns jeg det blir feil å tvinge henne til en abort...
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #20 Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ting skjer i livet, vi var enige om at vi ville ha 2 eller tre barn før vi fikk barn, men nå ønsker han bare to Anonymkode: 70e64...262 Da ble det to, og ikke tre. Slik dere var enige om. Anonymkode: 71cab...e71 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå