AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #1 Del Skrevet 30. mars 2024 Selv om prisen er god og satt ned rimelig, så skal det prutes enda mer ned. Og om det spørres om hva prisen er, så svares det ikke lenger om de ikke er fornøyd med svaret. Finn er faktisk ikke en gi-bort-gratis side. Anonymkode: a258d...578 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jentamedtekopp Skrevet 30. mars 2024 #2 Del Skrevet 30. mars 2024 Det er jo lov å prøve seg. Det er irreterende ja, men noen bare måååå prute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #3 Del Skrevet 30. mars 2024 Har merket det samme!! Selger nesten nye klær til skampris, og så pruter de enda mer og ønsker ikke å betale for frakt. Og så svarer de ikke. Enkelte ganger må jeg bare si at det er ikke noe vits å selge det om jeg skal gå ned mer i pris, da kan jeg like gjerne gi det til Fretex. Folk er vanvittig grådige må jeg si. Jeg lurer på hvordan de klarer seg i samfunnet forøvrig når de har å gjøre med normale priser🤷🏼♀️ Anonymkode: 911eb...fd8 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #4 Del Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har merket det samme!! Selger nesten nye klær til skampris, og så pruter de enda mer og ønsker ikke å betale for frakt. Og så svarer de ikke. Enkelte ganger må jeg bare si at det er ikke noe vits å selge det om jeg skal gå ned mer i pris, da kan jeg like gjerne gi det til Fretex. Folk er vanvittig grådige må jeg si. Jeg lurer på hvordan de klarer seg i samfunnet forøvrig når de har å gjøre med normale priser🤷🏼♀️ Anonymkode: 911eb...fd8 Veldig godt skrevet 👏 likte og godt det du skrev om hvordan de klarer seg med normale priser i butikken 😂 de eier ikke skam innpå finn! Anonymkode: a258d...578 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #5 Del Skrevet 30. mars 2024 Jeg er hyggelig hvis noen pruter på ting jeg seller, det hender at de betaler det jeg ønsker likevel, da. Ellers så ser jeg at mange forsøker å selge brukte ting for MER enn det de koster i butikken.Gi et eksempel på noe dere seller, og pris? Anonymkode: 0aea9...cc9 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #6 Del Skrevet 30. mars 2024 Synes det er mer slitsomt de som kontakter deg og ber deg prøve klærne og ta bilde. Særlig når klærne koster 30 -60 kroner plagget. Ærlig talt hva tror enkelte. Hvor mye energi og tidsbruk skal man gjøre for noen kroner. Mye av det jeg selger er for lite i størrelse også så pleier skrive det. Som regel gidder de ikke svare en gang. Anonymkode: e4e40...831 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #7 Del Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Veldig godt skrevet 👏 likte og godt det du skrev om hvordan de klarer seg med normale priser i butikken 😂 de eier ikke skam innpå finn! Anonymkode: a258d...578 Omtrent det eneste produktet jeg kjøper til "normal pris" i butikken, er melk; alt annet handles på tilbud, enten det er 40% på gårsdagens brød, 50% på datovarer, julegodt til halv pris etter at julen er over, vaskepulver på tilbud på Europris, eller billigere frukt og grønt i butikker som selger dette. Bare for å få det avklart - jeg har aldri prutet på Finn selv om jeg har ventet og sett selger sette ned prisen til et lavere nivå jeg til slutt aksepterte; en brukt PC til 3000 var i mine øyne dyrt etter at jeg tidligere hadde kjøpt nøyaktig samme modell helt ny til 1500, og da selger etter hvert satte ned prisen til 1000, var alle fornøyde. Anonymkode: 6b5ef...342 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #8 Del Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Omtrent det eneste produktet jeg kjøper til "normal pris" i butikken, er melk; alt annet handles på tilbud, enten det er 40% på gårsdagens brød, 50% på datovarer, julegodt til halv pris etter at julen er over, vaskepulver på tilbud på Europris, eller billigere frukt og grønt i butikker som selger dette. Bare for å få det avklart - jeg har aldri prutet på Finn selv om jeg har ventet og sett selger sette ned prisen til et lavere nivå jeg til slutt aksepterte; en brukt PC til 3000 var i mine øyne dyrt etter at jeg tidligere hadde kjøpt nøyaktig samme modell helt ny til 1500, og da selger etter hvert satte ned prisen til 1000, var alle fornøyde. Anonymkode: 6b5ef...342 Det finnes en egen tråd for deg. Den heter noe med Gjerrigknark-historier… Anonymkode: d2077...4c9 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #9 Del Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har merket det samme!! Selger nesten nye klær til skampris, og så pruter de enda mer og ønsker ikke å betale for frakt. Og så svarer de ikke. Enkelte ganger må jeg bare si at det er ikke noe vits å selge det om jeg skal gå ned mer i pris, da kan jeg like gjerne gi det til Fretex. Folk er vanvittig grådige må jeg si. Jeg lurer på hvordan de klarer seg i samfunnet forøvrig når de har å gjøre med normale priser🤷🏼♀️ Anonymkode: 911eb...fd8 Jeg skjønner godt at folk pruter på klær på Finn jeg, helt uavhengig av hva plagget kostet nytt. Å kjøpe klær på Finn innebærer en viss risiko. «Nesten nye klær» kan likevel ha hull, feil eller lukte rart, uten at selger opplyser om det. Man får heller ikke prøvd klærne og byttet om man ikke er fornøyd, slik man kan om man kjøper i butikk eller på nett. Å kjøpe nytt er helt risikofritt, og da er det selvsagt greit å betale normal pris. Men å kjøpe på Finn? Da er sjansen stor for at man får et produkt med dårlig passform, eller som det kanskje er noe galt med. Og som det er vanskelig å selge videre igjen. I tillegg blir frakt gjerne 80 kr. Selvsagt er man ikke interessert i å betale mer for plagget enn man absolutt må da. Anonymkode: 20424...38e 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 30. mars 2024 #10 Del Skrevet 30. mars 2024 Det er som oftest utlendinger som skal ha ting så jævlig billig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 30. mars 2024 #11 Del Skrevet 30. mars 2024 1 minutt siden, Fountaine said: Det er som oftest utlendinger som skal ha ting så jævlig billig. Er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 30. mars 2024 #12 Del Skrevet 30. mars 2024 HelgeK skrev (Akkurat nå): Er det? Ja som oftest ja. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #13 Del Skrevet 30. mars 2024 HelgeK skrev (Akkurat nå): Er det? Absolutt ikke Anonymkode: ae77f...d5e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #14 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg skjønner godt at folk pruter på klær på Finn jeg, helt uavhengig av hva plagget kostet nytt. Å kjøpe klær på Finn innebærer en viss risiko. «Nesten nye klær» kan likevel ha hull, feil eller lukte rart, uten at selger opplyser om det. Man får heller ikke prøvd klærne og byttet om man ikke er fornøyd, slik man kan om man kjøper i butikk eller på nett. Å kjøpe nytt er helt risikofritt, og da er det selvsagt greit å betale normal pris. Men å kjøpe på Finn? Da er sjansen stor for at man får et produkt med dårlig passform, eller som det kanskje er noe galt med. Og som det er vanskelig å selge videre igjen. I tillegg blir frakt gjerne 80 kr. Selvsagt er man ikke interessert i å betale mer for plagget enn man absolutt må da. Anonymkode: 20424...38e Ja andre skal betale i dyre dommer for at dere skal få klær av dem gratis etterpå... Anonymkode: a258d...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #15 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja andre skal betale i dyre dommer for at dere skal få klær av dem gratis etterpå... Anonymkode: a258d...578 De kjøper vel klærne for å bruke dem selv? Om noen faktisk betaler penger for klærne etter at de selv har brukt dem (og slitt dem ut?) bør de si seg fornøyd. Anonymkode: 411b8...c06 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #16 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja andre skal betale i dyre dommer for at dere skal få klær av dem gratis etterpå... Anonymkode: a258d...578 Hvorfor kjøper du klær i dyre dommer når du ikke skal ha dem likevel? Anonymkode: 20424...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #17 Del Skrevet 31. mars 2024 Derfor kaster jeg bare klærne i Fretex-containere i stedet for å selge. Ikke verdt styret. Dyre plagg derimot, er mulig å få litt for Anonymkode: dd2db...18f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #18 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg skjønner godt at folk pruter på klær på Finn jeg, helt uavhengig av hva plagget kostet nytt. Å kjøpe klær på Finn innebærer en viss risiko. «Nesten nye klær» kan likevel ha hull, feil eller lukte rart, uten at selger opplyser om det. Man får heller ikke prøvd klærne og byttet om man ikke er fornøyd, slik man kan om man kjøper i butikk eller på nett. Å kjøpe nytt er helt risikofritt, og da er det selvsagt greit å betale normal pris. Men å kjøpe på Finn? Da er sjansen stor for at man får et produkt med dårlig passform, eller som det kanskje er noe galt med. Og som det er vanskelig å selge videre igjen. I tillegg blir frakt gjerne 80 kr. Selvsagt er man ikke interessert i å betale mer for plagget enn man absolutt må da. Anonymkode: 20424...38e Men hvis man har så sykt mange preferanser er det kanskje bedre å handle klær i vanlig butikk der man får prøve dem på. Anonymkode: dd2db...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 31. mars 2024 #19 Del Skrevet 31. mars 2024 Nå spørs det helt hva du selger og hvordan du priser deg i utgangspunktet. Når du snakker om klær, ja så er det ikke rart at folk generelt driter i hva du har betalt for det. Jeg undrer mer på hvorfor du kjøper så mye klær at du må legge de ut for salg? Min erfaring med finn.no er at du finner hele spekteret og om du priser deg riktig og oppfører deg ryddig, så går det veldig greit. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #20 Del Skrevet 31. mars 2024 Jeg synes faktisk det har gått motsatt vei jeg. Folk overpriser i hytt og pine. Feks er det en spesifikk ting jeg var på utkikk etter, fant en på hjemstedet mitt og kontaktet selger om det var rom for diskusjon av pris, selger gikk ned 35 kr. Dette var en ting som er brukt, var litt slitasje og var et par steder litt "ødelagt" og selger ville ha 900 kr, men kunne da gå ned til 865 kr. Det ble med det da jeg fant lignende produkt nytt til 699 kr med gratis frakt levert i gården og da er det jo ikke mye å tenke på. Så jeg synes heller det har gått andre veien, at folk skal ha altfor mye for brukte ting. Anonymkode: 33267...1e3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå