AnonymBruker Skrevet 30. mars #1 Del Skrevet 30. mars Jeg har aldri hatt hund og har ikke planer om det heller, men har likevel en ting for fine hunder og beundrer dem alltid litt ekstra når jeg ser dem og ser på bilder av dem på internett😍 Hadde ikke mulighet til å spørre eieren, så jeg spør nå; jeg fikk forbi en nydelig hvit hund, hvis dere kjenner til rasen bichon frisèe så lignet den veldig, bare at den var diger, en ordentlig stor-hund med det utseendet Ikke puddel. Har søkt på google etter "stor bichon frisee" men det hjalp ikke Anonymkode: 9238b...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 30. mars #2 Del Skrevet 30. mars Har du sett en samojedhund? https://www.nkk.no/hunderaser-og-kjop-av-hund/rasevelger/raser/samojedhund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #3 Del Skrevet 30. mars Lagotto eller pyrineer? Anonymkode: 1030a...16c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmorsbarn Skrevet 30. mars #4 Del Skrevet 30. mars Kanskje pyrineerhund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #5 Del Skrevet 30. mars Sikkert en hvit doodlevariant. Anonymkode: b618b...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #6 Del Skrevet 30. mars Tenkte også på lagotto. Anonymkode: 02f5d...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 30. mars #7 Del Skrevet 30. mars Ungarsk Kuvasz? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #8 Del Skrevet 30. mars Var den slank? Muskuløs? Bred? Lang pels? Kort pels? Krøllete pels? Henge ører? Stå ører? Hvordan var halen? Anonymkode: 19937...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #9 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Lagotto eller pyrineer? Anonymkode: 1030a...16c Søkte dem opp og det kan godt ha vært en "lagotto romagnolio" som var hvit. Den hadde både krøllene og disse "runde" formene til bichon frisee der puddelen og de andre er mer "spiss" hvis det gir mening. Tusen takk , HI Anonymkode: 9238b...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #10 Del Skrevet 30. mars Old English sheepdog? Anonymkode: 02f5d...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #11 Del Skrevet 30. mars Wheaten terrier? Spansk vannhund? Anonymkode: bcf2b...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 30. mars #12 Del Skrevet 30. mars Kanskje Maremma? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå