Gå til innhold

Mølle på treningssenter, dopause?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Her er det dårlig vær så jeg tenkte dagens langøkt blir på mølla på treningssenter. Men hvordan gjør man det dersom man må på do midt i løpinga? Drasser med seg sakerne sine? Vil mølla slå seg av i mellomtiden?

Anonymkode: 2d060...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Da går man jo på do....forstår du ikke det? Trykker stopp på mølla.

Før du trener, ikke drikk for mye. Heller små slurker underveis....mer etterpå..

Anonymkode: e923f...d34

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan jo lure på hvordan folk skal klare seg gjennom livet med slike spørsmål....

"Jeg må på do, er voksen. Hvordan går jeg på do?".

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

La sakene dine ligge igjen på mølla for å vise at den er opptatt, trykk på pause, og gå på do.

MEN, vær så rask som mulig når du er borte fra mølla.  Det er utrolig kjedelig for andre som venter når møllen/apparater står reservert i lange tider uten tegn på at brukeren skal komme tilbake.

(På senteret jeg trener er det en del som har en uvane med å reservere møller/apparater over lange perioder mens de selv gjør andre ting, og det er utrolig kjedelig. )

Anonymkode: cabea...f31

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg hadde dette vært en ikke-problemstilling. Bare… bare gå på do. Det er ikke så mye å tenke på. 

Anonymkode: c592a...a1a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan vel ikke okkupere en treningssenter-tredemølle i flere timer uansett? Da burde du klare å løpe 1-1,5 time uten å gå på do underveis, hvis du ikke er helt nybegynner... 

Anonymkode: 159a1...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan jo lure på hvordan folk skal klare seg gjennom livet med slike spørsmål....

"Jeg må på do, er voksen. Hvordan går jeg på do?".

Svaret er enkelt.

Da roper man bare "Mammaaaaaaaaaaaa; jeg må tisse ...!" så hele treningssenteret får det med seg.

Anonymkode: 7a444...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når folk går på do så bruker de ikke lenger utstyret, du kan risikere at det blir tatt, sånn typisk å sette igjen ting gjør ingen ting, jeg bare flytter det. 

Anonymkode: e723f...8ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre mange møller som slår seg av. Spørs hvor godt innsyn det er, men det kan fungere å ha med en type "turflaske" og urinere i den ved behov dersom du er mann. Uridom er en annen slager, men det spørs jo på mulighetene. Ville latt tingene bli værende og gått på do. Endeling distanse står tross alt på pulsklokka og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pleier å la flaske og håndkle ligge på mølla, pauser bare mølla i stedet for å stoppe den. Hender jeg må drite midt i en økt😆

Anonymkode: 57dbc...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Pleier å la flaske og håndkle ligge på mølla, pauser bare mølla i stedet for å stoppe den. Hender jeg må drite midt i en økt😆

Anonymkode: 57dbc...012

Er jo greit det, blir du sur om du ser en annen bruke den når du kommer ut🙂?

Anonymkode: e723f...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om senter er travelt kan du risikere å miste mølla, men den gjennomsnittlige nordmann er for beskjeden til flytte andre sine ting. Eller seie i fra før den slags skyld.

Anonymkode: b4dab...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...