AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #1 Skrevet 30. mars 2024 Den norske kronen svekker seg stadig mot filippinske pesos. Det har den gjort gradvis og uavbrutt nå i 15 år. Hva er det med den lutfattige filippinske økonomien som slår den norske kronene ned i støvlene? Jeg skjønner at den norske kronen sliter mot dollar og euro. Dette er to kruttsterke økonomier. Men at filippinske pesos også slår den norske kronen skjønner jeg ikke. Kan noen forklare? Står det virkelig så dårlig til med norsk økonomi? Anonymkode: 70068...488
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #2 Skrevet 31. mars 2024 Valutaen er koblet opp mot dollar. Anonymkode: a143d...269
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #3 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 1.04): Den norske kronen svekker seg stadig mot filippinske pesos. Det har den gjort gradvis og uavbrutt nå i 15 år. Hva er det med den lutfattige filippinske økonomien som slår den norske kronene ned i støvlene? Jeg skjønner at den norske kronen sliter mot dollar og euro. Dette er to kruttsterke økonomier. Men at filippinske pesos også slår den norske kronen skjønner jeg ikke. Kan noen forklare? Står det virkelig så dårlig til med norsk økonomi? Anonymkode: 70068...488 Ja. Den norske krona har tapt seg mot praktisk talt samtlige valutaer i verden. Dette er et faktum, på tross av at de fleste nordmenn, selv såkalt økonomi»eksperter», foretrekker å stikke hodet dypt ned i sanden. Tallenes tale er klar. Anonymkode: 8e130...eb7 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #4 Skrevet 1. april 2024 Selv med regjeringsskifte vet alle at det mest sannsynlig kun blir 4 år før det er på'n igjen. Norsk finanspolitikk dreper økonomien vår! Anonymkode: 1e14c...722
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå