AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #1 Skrevet 30. mars 2024 Dere med flere enn 1 barn. Hvor ofte tar den andre forelderen med barna på noe over natta så du er hjemme alene? Og hvor ofte drar du på noe uten barna over natta? Har flere kolleger som gjør dette ofte. Vi gjør aldri dette så lurte på hvor vanlig det er.. Anonymkode: d69d8...71f
Nymerïa Skrevet 30. mars 2024 #2 Skrevet 30. mars 2024 Vi gjorde det noen ganger i året da barna var yngre. Jeg satte pris på å ha huset for meg selv. Nå er de tenåringer og finner seg ikke i å bli sendt på hyttetur fordi det passer oss.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #3 Skrevet 30. mars 2024 Har hatt 50/50 fordeling i 19 år. Så lever normalt. Men er tomt og trist uten barn. Anonymkode: 29f1b...cdc 1
Mt3 Skrevet 30. mars 2024 #4 Skrevet 30. mars 2024 Jeg er uten barna som regel 3-5netter pr år (minst to av de pga jobb), mannen litt oftere. Alt kommer jo an på hvordan behovet er, noen trenger å være alene for å samle energi og da er det jo fint at deres partner stiller opp. Andre klarer ikke å reise fra barna sine og da er det jo bedre for de å få slappe av hjemme med barna. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #5 Skrevet 30. mars 2024 Vi har pleid i ny og ne (kanskje annenhver måned) å ta med barna til besteforeldrene på overnatting, hvor den ene overnatter der med barna. Eldste barnet har overnattet alene der, men minstemann er enda for liten, så da blir en av oss med. Vi har begge overnattet borte alene, men ikke tatt med barna. Et eksempel er at den ene har dratt på hotell for å slappe av og gå på spa. Men vi tar også med begge barna ut på dagtid uten den andre. Har ikke inntrykk av at det ene eller det andre er mer eller mindre vanlig i min omgangskrets: noen liker å være hjemme hele tiden og har et behov for å ikke være borte fra barna, mens andre syns det er greit at den ene forelderen tar med barna bort. Anonymkode: 189a4...0c5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #6 Skrevet 30. mars 2024 Barna våre er 3 og 8mnd. Jeg har aldri hatt huset for meg selv eller vært en natt borte fra ungene. Jeg derimot tar med ungene på hytteturer over en uke, helgeturer og dagsturer titt og ofte. Anonymkode: 605b8...6db
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #7 Skrevet 30. mars 2024 Et par ganger i året. Far tar de av og til med på hytten sammen med svigers uten at jeg er med, jeg tar de med meg på besøk til min mor uten at han er med etc. Vi syns det er litt viktig at vi får litt opplevelser alene med barna, samt at vi voksne kan få litt alenetid hjemme av og til. Reiser av og til på turer med et og et barn også. Flere i min omgangskrets gjør sånt. Vi slår oss av og til sammen på slike turer. Anonymkode: 32b35...245
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #8 Skrevet 30. mars 2024 1-2 ganger i året drar jeg på venninnetur uten barn, men har aldri vært alene hjemme over natta uten unger. Våre er 1,5 år 3 og 5, så ingen vil ha alle 3 på overnatting, og vi har ikke hytte😂 Jeg dro på ferie med alle 3 ungene og moren min i fjor, da fikk han 6 dager alene hjemme. Anonymkode: 8b66a...794
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #9 Skrevet 30. mars 2024 Jeg tar av og til (2-3 ganger i året) med barna alene til mine foreldre. Da har mannen huset for seg selv hele helga. Etter barna ble født har jeg hatt huset for meg selv 1 natt fordi mannen var vekkreist og jeg lå med omgangssyken så svigers passet barna😅 mannen har liksom ikke noe sted å dra med seg barna alene til, men hadde nok gjort det om hans foreldre bodde langt borte eller om vi hadfe hstt tilgang på hytte eller noe. Må ærlig si at jeg ikke hsr så veldig behov for å ha huset for meg selv heller Anonymkode: a4cfb...a3a
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #10 Skrevet 30. mars 2024 Har 4 barn, sjelden at min mann tar end alle bort, men jeg tar gjerne med 2 på en hytte- eller fjelltur, og han kan ta de andre to. Anonymkode: 081d8...693
Flamme Skrevet 30. mars 2024 #11 Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dere med flere enn 1 barn. Hvor ofte tar den andre forelderen med barna på noe over natta så du er hjemme alene? Og hvor ofte drar du på noe uten barna over natta? Har flere kolleger som gjør dette ofte. Vi gjør aldri dette så lurte på hvor vanlig det er.. Anonymkode: d69d8...71f Aldri
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #12 Skrevet 1. april 2024 Jeg har bare 1 barn da.. Men jeg tar med barnet iblant så samboer får litt egentid. Han har aldri gjort det samme. Men jeg har reist bort 1 gang, 1 natt. Og så har barnet overnattet hos svigers og mine foreldre 4-5 ganger. 2,5 år gammel. Føler at spesielt jeg er lite borte fra barnet. Anonymkode: b8ee0...e56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå