Gjest beth Skrevet 6. februar 2006 #1 Skrevet 6. februar 2006 Har ikke sett noen store tråder her ang vårklærne i år. Jeg har fått meg jobb, og får litt mer penger å rutte med denne mnd til shopping Jeg har begynt å tenke litt på hvilke sko jeg har lyst på. Men jeg aner ikke hvilke sko som er i butikken engang, eller hva som kommer! Noen som vet hvilke farger det går i på klær? Hvilket tilbehør?
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #2 Skrevet 6. februar 2006 Blått, duse farger, metalliske .. shorts og knikers, flate sko som pumps og mokasiner.. Har jeg hørt. Bra tråd! Vi får gi hverdandre tips. flere??
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #3 Skrevet 6. februar 2006 Jeg har tatt vare på denne linken jeg. Mange fine tips til året som kommer
Little sister Skrevet 6. februar 2006 #4 Skrevet 6. februar 2006 (endret) Det blir mye hvitt i allefall, og hvitt i kombinasjon med svart. Bra link Alwa Endret 6. februar 2006 av Hege_84
Rosenrød Skrevet 6. februar 2006 #6 Skrevet 6. februar 2006 Litt marinestil med hvitt, marineblått og rødt.
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #7 Skrevet 6. februar 2006 Hva med disse brede beltene eller denne buksa-nede-i-skoa-stilen, vil den fortsette? Jeg er litt glad i den jeg da
Gjest Gjest_Englepus_* Skrevet 7. februar 2006 #8 Skrevet 7. februar 2006 Åhhh! Vil ha sånn blyantskjørt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå