AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #21 Del Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Bra, da kan du jo i første omgang svare på spørsmålene om hvor man finner straksbetaling. Anonymkode: 67509...581 Akkurat dette var det første TS fikk svar på. Bør vel ikke være nødvendig å gjenta? Anonymkode: 2f6b4...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 30. mars 2024 #22 Del Skrevet 30. mars 2024 49 minutter siden, AnonymBruker said: Går seg til. Anonymkode: 541b6...b3a Må kanskje ha litt kokt frosk-mentalitet for å være DNB-kunde? Tenker jeg fyker over til Bulder og Nordnet i løpet av uka. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #23 Del Skrevet 30. mars 2024 Okapi skrev (2 timer siden): Må kanskje ha litt kokt frosk-mentalitet for å være DNB-kunde? Tenker jeg fyker over til Bulder og Nordnet i løpet av uka. Må være litt hysterisk for å ase seg opp med alle disse bankbyttene pga en forbanna app. Anonymkode: 541b6...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #24 Del Skrevet 30. mars 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: Må være litt hysterisk for å ase seg opp med alle disse bankbyttene pga en forbanna app. Anonymkode: 541b6...b3a Selv hadde jeg lønnskontoen i skandiabanken/sbanken helt fra oppstarten i 2000, og ga dem også sjansen videre etter oppkjøpet. Men nettbank må jeg ha, samt at jeg fikk gratis bankkort i en annen bank, så da ble det bytte for noen uker siden. Vil si det var et greit og gjennomtenkt valg å bytte etter 23 år, hvor jeg har vært fornøyd i 22 av dem. Ikke hysterisk i det hele tatt. Anonymkode: 67509...581 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 1. april 2024 #25 Del Skrevet 1. april 2024 Er så lykkelig over at jeg fant ut at jeg kan logge inn i DNBs nettbank (sbanken-kunde). Da slipper jeg å installere appen. Jeg var for træææg til å flytte over til min nye bank. Men det går nok den veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #26 Del Skrevet 1. april 2024 Zenobia skrev (2 minutter siden): Er så lykkelig over at jeg fant ut at jeg kan logge inn i DNBs nettbank (sbanken-kunde). Da slipper jeg å installere appen. Jeg var for træææg til å flytte over til min nye bank. Men det går nok den veien. Er ikke så mye styr med å installere appen. 30 sek-ish. Anonymkode: 541b6...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 1. april 2024 #27 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er ikke så mye styr med å installere appen. 30 sek-ish. Anonymkode: 541b6...b3a Jeg foretrekker å drive med bank på PC. Men takk for info Jeg er i prosess med å skifte bank uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #28 Del Skrevet 1. april 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Er ikke så mye styr med å installere appen. 30 sek-ish. Anonymkode: 541b6...b3a Det er jo ikke det at det er så mye jobb å installere en app, men heller det at vi ønsker å drive med bankgreier på PCen og ikke mobilen. Når Sbanken bare dropper dette helt, er det for mange ikke lenger aktuelt å være kunde der. Anonymkode: 401ec...15c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #29 Del Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo ikke det at det er så mye jobb å installere en app, men heller det at vi ønsker å drive med bankgreier på PCen og ikke mobilen. Når Sbanken bare dropper dette helt, er det for mange ikke lenger aktuelt å være kunde der. Anonymkode: 401ec...15c Ok. Ser ikke problemet. Anonymkode: 541b6...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå