AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #1 Skrevet 30. mars 2024 Mann, 47 år. Jeg... - Trimmer neglene - Dusjer hverdag og pusser tennene grundig + tanntråd - Litt parfyme i ny og ned - Opprettholder en sunn vekt - Styrketrening 2 ganger i uken - Barberer skjegget og klipper håret regelmessig Anonymkode: bc620...ccd 2 1
Trolltunge Skrevet 30. mars 2024 #2 Skrevet 30. mars 2024 (endret) Mer enn det. Slik bortsett fra styrketrening og vekt er jo dette normalt renhold liksom. (Og trening/vekt bare ren fornuft angående helse.) Endret 30. mars 2024 av Trolltunge 1 2
Majer Skrevet 30. mars 2024 #3 Skrevet 30. mars 2024 Opprettholder det jeg viste de første gangene vi møttes. På den måten unngår jeg å holde partneren min for narr. Jeg trener hver dag, lærer meg nye ting daglig, holder meg velstelt og tuller mye 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #4 Skrevet 30. mars 2024 Du nevner omtrent bare helt grunnleggende hygiene? For min del: Klipper ikke håret kort. Forsøker å gå ned i vekt. Gjør det jeg kan for å ha fregner. Anonymkode: 92184...e3f 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #5 Skrevet 30. mars 2024 Fornyer meg litt i form av klær og hår. Holder meg i form og tar vare på huden. Ler mye med han og forfører han ofte Anonymkode: 3ac80...516 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #6 Skrevet 30. mars 2024 Trolltunge skrev (19 minutter siden): Mer enn det. Slik bortsett fra styrketrening og vekt er jo dette normalt renhold liksom. (Og trening/vekt bare ren fornuft angående helse.) Flere menn kunne gjerne hatt godt av å trimme neglene og stelle hår og skjegg Anonymkode: bc620...ccd 2 1
Trolltunge Skrevet 30. mars 2024 #7 Skrevet 30. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Flere menn kunne gjerne hatt godt av å trimme neglene og stelle hår og skjegg Anonymkode: bc620...ccd Ja, men jeg klarer ikke helt å berømme de menn som utfører såpass basic vedlikehold. Det skulle bare mangle liksom. At noen er veldig slappe gjør ikke slikt imponerende. 3 2
Bigote Skrevet 30. mars 2024 #8 Skrevet 30. mars 2024 Får henne til å le, tar henne med ut og prøver å sjarmere henne på samme måte som da vi datet. Trening og hygiene er basis når jeg er singel og.. Det er ikke slik at jeg kun bruker deodorant når jeg er i forhold 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #9 Skrevet 30. mars 2024 Lytter. Gir komplimenter. Spør hvordan han har det. Sier jeg er glad i han Anonymkode: 7d89a...be0 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #10 Skrevet 30. mars 2024 Trolltunge skrev (1 minutt siden): Ja, men jeg klarer ikke helt å berømme de menn som utfører såpass basic vedlikehold. Det skulle bare mangle liksom. At noen er veldig slappe gjør ikke slikt imponerende. Det er jo ingen som har sagt at de skal imponere noen her. Bare holde seg vanlig attraktiv. Kanskje ts sitt poeng er at man ikke nødvendigvis trenger så mye mer enn normal hygiene og være velstelt for å være attraktiv? Det er nok av dem som slurver med hygienen, har skitne negler og går slafsete kledd som kunne trengt å freshe seg opp litt. En liten påminnelse til dem. Anonymkode: db5a3...955
Trolltunge Skrevet 30. mars 2024 #11 Skrevet 30. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det er jo ingen som har sagt at de skal imponere noen her. Bare holde seg vanlig attraktiv. Kanskje ts sitt poeng er at man ikke nødvendigvis trenger så mye mer enn normal hygiene og være velstelt for å være attraktiv? Det er nok av dem som slurver med hygienen, har skitne negler og går slafsete kledd som kunne trengt å freshe seg opp litt. En liten påminnelse til dem. Anonymkode: db5a3...955 Joda, selvfølgelig finner vi kvinner god hygiene mye mer attraktiv enn det motsatte, så de som slurver med hygiene bør så absolutt få servert det som et godt triks. Å holde seg vanlig attraktiv for en kvinne har også- utover normal god hygiene- veldig mye med hvordan man generelt er som partner å gjøre. Få kvinner tenner på en ren mann som lukter godt, om de ikke trives i livet med ham. Ren og lukter godt, men nedlatende/sur/furt, og kvinnen er antagelig lite lysten på sex med ham. Selv om neglene også er velstelte. Hvordan min mann holder seg attraktiv for meg; Flørter og tuller med meg i hverdagen. Det er mye smil og latter, og flørt. Holder sine demoner i sjakk, og lar ikke det at han har en dårlig dag hagle over meg. Viser at han setter pris på meg, er stolt av meg og liker meg, og ikke tar meg som en selvfølge. Skjemmer meg bort litt innimellom, med blomster, gaver og invitasjon til noe kjekt. Viser at han ønsker å tilbringe tid sammen med meg og at vi to skal ha det fint sammen. Steller seg nedentil, og er veldig nøye med renhold der nede. Kler seg i klær han vet jeg synes er sexy på menn. Spesielt på ham. Koser mye med meg. Gir meg støtte når jeg trenger det. Sørger i helhet for at jeg har det bra sammen med ham. Det er aldri press og mas rundt sex, og det å ha sex er noe som kun er positivt. Så min lyst opprettholdes. Pluss normal god hygiene og vedlikehold. Jeg gjør selvfølgelig alt dette, og litt annet/mer også. En del av dette er veldig persontilpasset. Jeg er den partneren han trenger. Hva andre menn trenger er uvesentlig. Endret 30. mars 2024 av Trolltunge 2
SPOCA Skrevet 30. mars 2024 #12 Skrevet 30. mars 2024 (endret) Utover normal hygiene, vil jeg nevne; * Viser interesse for det han liker og prøver ut nye ting. F.eks har han introdusert meg for brettspill, og det er en interesse vi nå deler. Han elsker at jeg kjøper brettspill og finner glede i hans interesser. Spesielt at jeg tar initiativ til det. * Går primært i 50/60-tallskjoler. Han elsker klesstilen min. * Jeg gir han ofte komplimenter og sier at jeg elsker ham. * Vi lekesloss. Jeg vet han synes det er veldig gøy og at det "fyrer" han opp (han synes det er sexy at jeg er så sterk og at han faktisk må bruke sine huleboer-krefter). Det blir litt forspill-aktig. ,* Finner nye interesser sammen, f.eks danser vi sammen. Det er sensuelt, gøy og spennede. * Jeg tar han med på mine interesser, f.eks politikk. Han liker å føle seg en del av fellesskapet jeg er en del av. * Jeg elsker å gi gaver og overraske han. Han synes det er veldig stas. * Koser masse. Han elsker kos, og elsker når jeg stryker han over håret, masserer ryggen osv. * Lager favorittmaten hans. * Tar meg av sønnen hans og deltar aktivt i begges liv. Tror han blir ekstra rørt når jeg viser hvor glad jeg er i min stesønn, spesielt siden han har spesielle behov; f.eks når vi har kosestund, gir han klemmer, gir medisiner, viser omsorg under anfall osv. * Jeg lytter og viser omsorg for min samboer. Endret 30. mars 2024 av SPOCA 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #13 Skrevet 30. mars 2024 Gjør det egentlig ikke for partneren, men for eget selvbilde: - Normal hygiene med dusj, deo osv (burde egentlig ikke være nødvendig å nevne) - Bruker dyre og gode produkter til håret for å holde det langt og sunt. Farger det også i en litt mindre kjedelig nyanse enn min naturlige "nordiske" farge. - Bruker dyr antirynkekrem og kollagenpulver (dette har faktisk en bitteliten effekt, selv om det selvfølgelig ikke har like stor effekt som botox) - Passer på kostholdet og trener både litt styrke og kondisjon. Dette gir meg både mer overskudd og en flott figur. Jeg er slank med timeglassfigur. - Kjøper stadig vekk nye klær og prøver å henge med på trender, i hvert fall de trendene som kler meg. Jeg er nøye på å følge med på salg eller å kjøpe ting pent brukt, så den utgiftsposten ikke skal bli altfor stor. - Bruker Castor Oil på øyevippene og lakker neglene ofte, både på hender og føtter. Castor Oil gjør vippene bare litt lenger og har dårligere effekt enn vippeserum, men vippeserum inneholder farlige stoffer. - Bruker god fuktighetskrem og babyolje med jevne mellomrom for å opprettholde glatt hud på kroppen. Bruker også litt selvbruningskrem på vinteren. - Bruker sminke og ordner håret når jeg skal ut av døra. - Ellers er jeg flink til å se partneren, liker å gi komplimenter og små gaver i hverdagen (f.eks en sjokolade) og liker å finne på ting, både veldig lavterskel og større ting. Jeg ler og tuller mye også. Anonymkode: 24bd9...f79 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #14 Skrevet 30. mars 2024 Jeg har egentlig alltid vært opptatt av å holde meg velstelt for egen del. Så er ingen forskjell på singel, nyforelsket, og nå gift på 15. året der han har sett "alt". Jeg går til hudpleie annenhver måned, og steller huden godt daglig. Sminker meg litt hver morgen. Er til frisøren jevnlig. Holder neglene med manikyr og pedikyr. Fjerner kroppshår. Bleker tenner annethvert år. Investerer i gode produkter. Trener og spiser sunt. Dusjer hver dag. Har pene hjemmeklær. Anonymkode: 67c40...d36
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #15 Skrevet 30. mars 2024 Gjør det mest for egen del. Dusjer hver dag, sminker og fikser håret, trener 4-5 ganger i uka, bruker hudprodukter som antirynkekremer, collagen,osv. Går til frisør flere ganger i året, endrer hårfarge osv noen ganger blond noen ganger brunette. Hvert blondine i 1.5 år, nå er jeg brunette igjen. Vet ikke om mannen setter pris på det jeg gjør for utseende og kropp men han vil i alle fall ha sex med meg😅 Anonymkode: f69b6...bff
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #16 Skrevet 30. mars 2024 Min mann liker meg så naturlig som mulig. Setter pris på at jeg kler meg ordentlig, steller meg og ordner håret, men liker meg best med lite til ingen sminke og helst uten neglelakk, parfyme, selvbruning, hårspray etc. Han elsker det faktum at jeg driter i trender og hva som er "in", men at jeg kler meg i klær som jeg er komfortabel i og som passer min kropp og stil. Første gangen vi møttes var jeg usminket i treningstøy og han falt pladask for meg akkurat slik ♥️ Han ba meg ut på date neste dag og vi har vært sammen i 16 år nå. Det han derimot setter pris på er at jeg tar vare på kroppen min ved å spise sunt og trene jevnlig. Han liker en feminin og sterk kropp. Så jeg trener minimum 4 dager i uka og fokuserer mye på rumpa da han er en skikkelig «rumpemann». Jeg liker også å ha en rund og trent rumpe, men må innrømme at mye av rumpetreningen gjør jeg for å holde meg attraktiv for ham. Det å kle seg ordentlig og praktisere grunnleggende hygiene er vel el selvfølge uansett om man er singel eller i et forhold. Anonymkode: 32543...365
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #17 Skrevet 30. mars 2024 Gjør det mest normale, og så trener jeg, bruker endel penger på hudpleie, skinboostere, frisør, negler osv. Holder meg slank, spiser forholdsvis sunt. Men hadde gjort alt dette alene også, gjør det for egen del. Anonymkode: 9fb8a...1e0
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #18 Skrevet 30. mars 2024 Tja, mer enn henne egentlig 😅 Alltid velstelt med hår og skjegg, opprettholder en grei fysikk, og prøver å ha på meg fine klær. Men kanskje noe av det viktigste, jeg er like god på å vise min kjærlighet som jeg var fra første sekund jeg forsto jeg var forelsket. Uten det, så hadde nok det jeg nevnte over betydd lite Anonymkode: 4de36...de1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #19 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Min mann liker meg så naturlig som mulig. Setter pris på at jeg kler meg ordentlig, steller meg og ordner håret, men liker meg best med lite til ingen sminke og helst uten neglelakk, parfyme, selvbruning, hårspray etc. Han elsker det faktum at jeg driter i trender og hva som er "in", men at jeg kler meg i klær som jeg er komfortabel i og som passer min kropp og stil. Første gangen vi møttes var jeg usminket i treningstøy og han falt pladask for meg akkurat slik ♥️ Han ba meg ut på date neste dag og vi har vært sammen i 16 år nå. Det han derimot setter pris på er at jeg tar vare på kroppen min ved å spise sunt og trene jevnlig. Han liker en feminin og sterk kropp. Så jeg trener minimum 4 dager i uka og fokuserer mye på rumpa da han er en skikkelig «rumpemann». Jeg liker også å ha en rund og trent rumpe, men må innrømme at mye av rumpetreningen gjør jeg for å holde meg attraktiv for ham. Det å kle seg ordentlig og praktisere grunnleggende hygiene er vel el selvfølge uansett om man er singel eller i et forhold. Anonymkode: 32543...365 Han er ikke utseendefiksert. Men ekstremt rompefiksert, så den må du virkelig passe på å vedlikeholde, og trener kun for hans del selv om det ikke er dine favorittøvelser. Vel, den var herlig selvmotsigende.... Anonymkode: 67c40...d36
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #20 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Han er ikke utseendefiksert. Men ekstremt rompefiksert, så den må du virkelig passe på å vedlikeholde, og trener kun for hans del selv om det ikke er dine favorittøvelser. Vel, den var herlig selvmotsigende.... Anonymkode: 67c40...d36 Hæ? Han liker ansiktet mitt naturlig, men liker at jeg er trent og han elsker rumpa mi (den har alltid vært trent). Han er ikke ekstremt rumpefiksert heller selv om han finner damerumper sexy. Hvilken planet bor du på som overtolker slik? Jeg ville uansett ha trent rumpa om jeg var singel, men han er en ekstra motivator. Vil tro det egentlig er en fin ting jeg da. Er det verre at jeg trener litt ekstra rumpe for hans del enn alle de som gjør alt annet med kroppen sin for å være attraktiv? Tror ikke det. Anonymkode: 32543...365 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå