AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #1 Skrevet 29. mars 2024 Handler mest på Zalando selv, men tenkte det kan være godt å utvide horisonten litt.. Og hva gjør at du foretrekker de butikkene du bruker? Anonymkode: bd2de...5ba
Mardina Skrevet 29. mars 2024 #2 Skrevet 29. mars 2024 Zalando og Zizzi bruker jeg 😊 Det har et godt utvalg (spesielt Zalando) av klær i litt større størrelser 😊
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #3 Skrevet 29. mars 2024 Jeg prøvde cider. Ble skuffa, er tilbake på zalando 🙈 Anonymkode: 1c586...7d3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #4 Skrevet 29. mars 2024 Emp handler jeg en del fra. Anonymkode: a1972...762
CrazyCatLady2500 Skrevet 29. mars 2024 #5 Skrevet 29. mars 2024 Zalando, Stormberg, Bonprix, Cider, Cellbes, Sparkjøp, EMP shop, Lindex, KappAhl, Monki, Sportshopen, Cubus. Liker Tise og Finn også!
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #6 Skrevet 29. mars 2024 H&M, &other stories, Arket, Gina Tricot, Nelly, Zara og Nakd for det meste Anonymkode: d3823...22a
skreppamedleppa Skrevet 29. mars 2024 #7 Skrevet 29. mars 2024 Modcloth Unique vintage Etsy Succubus ONJENU Infinity EMP British retro Syvende himmel (har ikke nettbutikk, butikken ligger i Stavanger men jeg følger de på Instagram og de sender ting på henvendelser) Zalando Gina Tricot Vero Moda Boobleroom Og så leiter jeg litt etter plagg jeg ønsker. Så f.eks en genser på pinterest ifjor og nøstet meg frem til en butikk som solgte den og kjøpte to ull gensere derifra. Den butikken het Kiel james patrick. Samme med et skjørt jeg så, butikken het Undead magpie Så jeg leiter og googler litt viss det er noe jeg ser som jeg liker ekstra godt. Butikker som fører merket "hell bunny", har ofte flere plagg jeg liker... H&M, Lindex, Cubus svinger jeg innom, innimellom har de noe snadder, innimellom ikke. Samme med Monki og Bik Bok. Innimellom har de noe jeg liker, innimellom ikke.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå