Gå til innhold

Hvor vil du plassere lista til din partners utseende i en skala fra 1> 10 ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor fornøyd er du med din partner utseende ?

Synes  du partneren din  legg forliten vekt  på å ta vare på sin  egen kropp og utseende,og drive  helseforebyggende aktiviteter. ?.

Hvor vil du legge lista til din partners utseede, og fysiske aktiviteter  ifra en skala  fra 1 > 10 ? .  

Anonymkode: 37bdf...ecd

Videoannonse
Annonse
Gjest Blåmonster
Skrevet

Gidder ikke å leke spill, elsker henne så hun er automatisk 10/10. 

AnonymBruker
Skrevet

Han så ut som en mannlig supermodell ( ikke tull, folk snudde seg på gata). Nå etter 15 år og + 20 kg er han er 6-7. 

Anonymkode: b7291...b5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er helt objektivt kanskje en 8’er :) 

Anonymkode: cba36...b76

AnonymBruker
Skrevet

10. Blir ikke sammen med noen jeg ikke finner tiltrekkende.

Anonymkode: e5b64...ae1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

10 - han holder seg latterlig god, langt over 50 men kropp som en 30-åring (virkelig, høy, slank og muskuløs, silkehud, ikke noe som henger). Det er personligheten jeg elsker, men det skader ikke at han er kjekk å se på 😄 Jeg er 10 år yngre, men han kommer til å se yngre ut enn meg om 10 år. Gode gener + et aktivt liv.

Anonymkode: 7888e...98c

Gjest Blåmonster
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han så ut som en mannlig supermodell ( ikke tull, folk snudde seg på gata). Nå etter 15 år og + 20 kg er han er 6-7. 

Hva med deg? Er du 6-7?

AnonymBruker
Skrevet

Midt på treet, altså 5. Men jeg bryr meg ikke om utseende og finner folk attraktive pga andre ting enn utseende alene. 

Anonymkode: bf3c5...9db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor fornøyd er du med din partner utseende ?

Synes  du partneren din  legg forliten vekt  på å ta vare på sin  egen kropp og utseende,og drive  helseforebyggende aktiviteter. ?.

Hvor vil du legge lista til din partners utseede, og fysiske aktiviteter  ifra en skala  fra 1 > 10 ? .  

Anonymkode: 37bdf...ecd

En sterk 9’er. Han er 195 cm høy og mørk med blå øyne. Modellvakker. Han tar godt vare på kroppen sin. Er en superpappa for ungene våre og snill. Han kunne derimot godt vært litt mindre sjalu. Han har jo virkelig ingen grunn til det. Selv er jeg 5-6 og kanskje opp mot 7-8 med sminke og pene klær (som jeg nesten aldri gidder lengre😇

Anonymkode: 3ab19...580

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blåmonster skrev (Akkurat nå):

Hva med deg? Er du 6-7?

Er 50,  vil si jeg er en 8 sammenlignet med andre kvinner på min alder.( og mange yngre også)  10 om jeg er fin og pynta. 😎

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg liker noen så fokuserer jeg bare på alt det jeg liker ved personen. Det er først når jeg mister følelsene at jeg blir dømmende sånn. 

Fex har jeg en svært kjekk eks. Sånn høy, mørk og muskuløs bamse mann. Jeg syntes han var den deiligste mann man kunne tenke seg! Til jeg ikke hadde følelser for han mer. Da luktet han vondt, og det var ikke måte på hvor mange feil jeg fant. 

Anonymkode: 6c634...922

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er 50,  vil si jeg er en 8 sammenlignet med andre kvinner på min alder.( og mange yngre også)  10 om jeg er fin og pynta. 😎

Så 5-6 sånn all over 

Anonymkode: 5c6c2...dba

Gjest Blåmonster
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om du ikke røyker, drikker , å trener litt så slår man fort ut ganske mange kvinner i den alders gruppen.

AnonymBruker
Skrevet

Kroppen hans er 9. utseendet ellers 3.  han ville nok ha svart motsatt på meg 😂

Anonymkode: 410f3...33c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så 5-6 sånn all over 

Har jeg ikke lov til å selv synes at jeg er 8/10?   Hva du hadde syns er irrelevant. Du har jo ikke sett meg 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vil plassere ham som 10+ men bare når han smiler det smilet som han ikke gir noen andre enn meg.

Sånn "objektivt"? Vel, damer snur seg etter ham og venninner sier wow, så jeg antar at han er kjekk. 

Jeg har syntes alle kjæreste jeg mine var pene. Men etter eksen dumpet meg, og sa mye rart, syntes jeg ikke han var fin lenger. Da hadde jeg vært trofast og syntes han var skamfin hele veien. 

Anonymkode: b0639...e29

AnonymBruker
Skrevet
Blåmonster skrev (4 minutter siden):

Om du ikke røyker, drikker , å trener litt så slår man fort ut ganske mange kvinner i den alders gruppen.

Er heldig fra naturens side.  Lite rynker, linjer,  høy, slank, pen.   Ser ut som jeg trener men gjør det ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har jeg ikke lov til å selv synes at jeg er 8/10?   Hva du hadde syns er irrelevant. Du har jo ikke sett meg 

Nei du misforstår … du sa 8/10 i din aldersgruppe , jeg ville gi score så uavhengig. Så ville kanskje være letter for en ung en å få høyere.

Men jeg  er med på at du er  8/10 i gruppe 50+  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er heldig fra naturens side.  Lite rynker, linjer,  høy, slank, pen.   Ser ut som jeg trener men gjør det ikke. 

Sånn kvinner har muligheter også på yngre menn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei du misforstår … du sa 8/10 i din aldersgruppe , jeg ville gi score så uavhengig. Så ville kanskje være letter for en ung en å få høyere.

Men jeg  er med på at du er  8/10 i gruppe 50+  

Hadde jo ikke gitt meg selv en score på 8 hvis jeg sammenligna meg selv med ei som var 30 år yngre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...