AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #1 Skrevet 29. mars 2024 Jeg har født før og da kjente jeg ikke på denne utmattelsen jeg har nå. Jeg skal straks føde og for hver dag som går kjenner jeg at jeg tappes mer og mer energi. Dette på toppen av mye vondter, lavt jernlager og kun noen få timer opphakket søvn i løpet av døgnet, så begynner jeg å bekymre meg for om jeg kommer til å være i stand til å føde vaginalt. Har absolutt ikke lyst på keisersnitt, men skjønner ikke hvordan jeg skal klare det når jeg er så utslitt som jeg er nå. Har noen vært i samme situasjon og hvordan gikk det i så fall? Anonymkode: 3c0ea...ec9
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #2 Skrevet 29. mars 2024 Desverre så er de aller fleste gravide helt ferdig før fødsel. Jeg har født 2 ganger før og har nesten hele siste trimester vært sengeliggende pga ekstrem bekkenløsning og slitenhet. Likevel har jeg måtte gå til jeg ble igangsatt makstid over termin med begge to. Jeg har grått og tryglet om tidligere igangsettelse eller keisersnitt uten å blitt hørt. Lykke til med innspurten Anonymkode: 04e8a...d82 2
Sofakona Skrevet 29. mars 2024 #3 Skrevet 29. mars 2024 Utrulig hva en klarer..jeg har en sykdom som gjorde at jeg gikk ned 20 kg når jeg var gravid..( veide da 50 kg når jeg fødte,).jeg fikk ikke i meg noe..ingen kunne seg jeg var gravid. Jeg å ville få keisersnitt for jet var redd jeg ikke hadde nok styrke til å føde. Men plutselig begynte veene og det fantastiske kroppen min..tynn, ingen energi og sliten klarte å pushe ut en baby 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #4 Skrevet 29. mars 2024 Jeg var helt på felgen, og når fødselen startet, aner jeg ikke hvor de kreftene kom fra. Du klarer nok helt fint å føde vaginalt selv om du er utslitt. Kroppen tar stort sett over Anonymkode: 10d3b...820
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå