Gå til innhold

Innhold i påskeegg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tips til innhold i påskeegg som ikke er godteri?

Anonymkode: b234d...078

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei... 

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Såpebobler 

flaxlodd

klistrmerker 

sminke 

Anonymkode: 3091f...a64

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med påskeegg da.

Anonymkode: 6e870...7a8

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lagt oppi leker hun ønsker seg, spenner, tegnesaker og kitt. Hun er riktig nok bare 3 år, så hun vet ikke hva hun går glipp av.

Anonymkode: 92b39...cdc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stas å lete etter påskeegg fra påskeharen! Har spist store mengder godteri siste dagene pga besøk hos besteforeldre. Så nå ønsker vi å gi noe annet. 

Ellers takk til dere som har svart 🐣

Anonymkode: b234d...078

AnonymBruker
Skrevet

Her får barna bøker og Lego i eggene sine i tillegg til litt godteri. 

Anonymkode: 60912...c8c

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt noen aktivitetshefter, en liten leke hun liker og et spill og. Så har jeg kjøpt godteri som er "gøy", men lite snop, typ. Pez

Anonymkode: 350af...797

AnonymBruker
Skrevet

Ting med påsketema? Vi ga gul "påsketannbørste", gul såpe med en karakter fra en film hun liker, fine sokker, gul tyggis og små gule poser med sunn linsechips OG spennende godteri. Stor begeistring, og bad og tannpuss er ekstra gøy. Hun er bare 4 år da, vet ikke om du kommer unna med å gi tannbørste til noen på 10 år.  

Anonymkode: 2a28b...8c7

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Tørket frukt, epleskiver er veldig godt. Tørket mango også. Sesamkjeks med honning fra internasjonale butikker. Clementin. 

Anonymkode: 85818...522

AnonymBruker
Skrevet

Til et lite barn eller tenåring?

Anonymkode: 4cad1...62a

Skrevet

Har påskeegget blitt den "nye julekalenderen"?

• Liker 1
Skrevet

Her fikk 3åringen hårklemmer, sjokolade og poprocks. Skikkelig fornøyd! Tenåringene fikk en del mer. Men de og fikk et element som ikke var snop.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva tror du?

AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (7 timer siden):

Nei... 

så utrolig godt svar…

AnonymBruker
Skrevet

Aldersgruppe?

Tenåringsjenta er i alle fall mye mer fornøyd med ansiktsmaske, badebombe og en krem, enn godteri. 

Anonymkode: 4be95...aa8

AnonymBruker
Skrevet
Stor pike skrev (4 timer siden):

Har påskeegget blitt den "nye julekalenderen"?

Jeg er i 40 årene.

Og har vokst opp med påskeegg (og jakt), pakkekalender, julestrømpe, og mer. Har alltid vært en del av norsk påske i mitt liv, i alle fall. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er i 40 årene.

Og har vokst opp med påskeegg (og jakt), pakkekalender, julestrømpe, og mer. Har alltid vært en del av norsk påske i mitt liv, i alle fall. 

Den du svarte meinte vel at det at noe som i forrige genereasjon var snop i det ganske land (julekalender) har blitt erstatta av rask og ræl enten fordi 

a) fint skal det værra og svigersøster gjør det for sine, og/eller

b) i visse miljø rådende angst for at barn skal innta raffinnert sukker og tilsetningsstoffer mor ikke kan uttale navnet på

Anonymkode: 9b773...265

• Liker 1
Skrevet

Er det et lite barn og det ikke passe i egget, så kan gjerne kritt til å leke ute med være noe? Ellers både badebobler og såpebobler til å leke med, aktivitetshefter, fargeleggingsbok og/eller tegnesaker. Playdough eller hvordan det staves kan også være noe. Til og med en ny pysj eller festlige påskesokker. 

Jeg synes den med gult tema var veldig artig, og tørket mango er veldig godt og i tillegg gult. Kan nok ikke gis til de helt yngste barna, men er en fast del av mitt påskesnop. Greit med noe spisbart, om så et Kinderegg eller eventyrsjokolade, og kjærlighet på pinne. 

AnonymBruker
Skrevet

Solo, Flax lodd, kvikklunsj, cashew nøtter, Lindt &Anthon Berg sjokolade-

Anonymkode: 41c7d...07d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...