Gå til innhold

Er virkelig alle så flinke til å kjøpe rimelige brukte klær?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lester her inne at nesten alle får kjøpt masse brukte klær til en rimelig penge, er dette normalen?

Selv finner jeg bare dyre klær brukt så det heller lønner seg å kjøpe på salg, ellers bare hullete slitte klær på finn.no og lignende.

Så ender opp med å kjøpe nytt.

Har også elv prøvd å legge ut klær rimelig med det blir ikke solgt. 

Bor i Oslo.

Anonymkode: 2e1e4...c4d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Lester her inne at nesten alle får kjøpt masse brukte klær til en rimelig penge, er dette normalen?

Selv finner jeg bare dyre klær brukt så det heller lønner seg å kjøpe på salg, ellers bare hullete slitte klær på finn.no og lignende.

Bor i Oslo.

Akkurat samme her. Fikk også et lass med brukte klær av venner og kjente da sønnen min ble født. Unnskyld å si det, men minst halvparten av det var hullete utslitt tøy jeg nekter å iføre ungen min.

Det blir stort sett kjøpt nytt. Prøver å hive meg på om det dukker opp en bruktperle på en fb gruppe, men det som faktisk er noe å samle på til en ok penge blir som oftest solgt på 0,1 sekund.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes alt brukt jeg har funnet er dårlig, kjøper heller nytt! 

Anonymkode: b4883...924

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det funker fint å søke på Finn, spesifikt etter hva jeg ønsker. (Merke og størrelse) alt av uteklær til 9åringen har jeg kjøpt brukt i vinter, billig på Finn, og alt var pent brukt. (Han har derimot slitt det ut, men nettopp derfor prøver jeg kjøpe brukt 😅

Anonymkode: c1251...84e

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper masse pent brukt. Bor også i Oslo. Finner billig med frakt eller i nærmiljøet. Har på søk på de tingene som interesserer meg da jeg opplever gode billige ting går veldig fort. Kjøpt nesten alt brukt av leker og klær. 

Anonymkode: c81b9...5ec

AnonymBruker
Skrevet

Bor ikke i Oslo, men har vært på Løren Green Kids and moms, og funnet masse billige barneklær der! Vet det er flere lignende butikker både i Oslo og ellers i landet. 

Anonymkode: d5c39...ba6

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor i Oslo og kjøper masse fint på loppis! 😊

Anonymkode: 3f30e...892

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper omtrent ikke slitte klær på loppemarked. Betaler aldri mer enn 10kr per plagg. Det er mye å velge i. Det er bare idiotskap å betale mer.

Anonymkode: 8351b...902

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper nytt til barna. Vi har flere enn to barn, og tøyet (også yttertøyet) slites i stykker. Hadde vi kjøpt brukt hadde det gått i stykker før de mindre søsknene hadde rukket å arve..

Anonymkode: 04877...dec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bor i Oslo.

Arvet mye pent til meg og barna👌

Ellers kjøper jeg alt nytt hovedsaklig på lager 157 (meget billig), salg h&m,bonprix etc. Har aldri hatt stort kless budsjett selv med 3barn. Flink finne kupp. ☺

Anonymkode: 234b4...7d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...