Gå til innhold

Leilighet som ikke blir solgt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. vanskelig å si. Men finner dette i salgsoppgaven. Det kan være en årsak. 

Skjermbilde 2024-03-29 kl. 20.25.52.png

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Lite bad og kjøkken. G i energimerke. Jeg hadde ikke gitt mer enn 2,5

Anonymkode: 23c53...272

AnonymBruker
Skrevet

Enig i det som allerede er påpekt. Finner det også bekymringsverdig med en ikke godkjent peis 😳

Alt for høyt priset. Har akkurat solgt en tilsvarende bolig men med bedre standard i tilsvarende område i Bergen til 2.5. Den gikk med en gang. Prisen er for høy her. 

Anonymkode: b82d2...c9e

• Liker 4
Skrevet

Du må ned i pris, siden det er mye som må gjøres

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det som er sagt. Pluss:

Det er altfor langt til sentrum

Ikkje sol før langt på dag

Etterkrigsbustadane i Bergen er kjent for å vere oppført i hyrten og styrten: Lytt mellom etasjane?

Du skal vere veldig glad i barneskrik for å orke å sitte ute når fotballbanen er i bruk

Ikkje bilde av hagen

Kor er det plass til vaskemaskin?

Edit: Ville ikkje gått over 3 mill. 

Endret av Smascha
Gløymte å leggje inn pris
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hva sier megler?

Anonymkode: 3309d...8ad

AnonymBruker
Skrevet

Hadde gitt 2,4 for den kanskje , er mye som må gjøres 

Anonymkode: e1188...70d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ser for enkelt ut. Og kjøkkenet er lite. Hvis du hadde hatt åpent kjøkken med stue + divers farer på veggen eller hatt større vinduer. Så hadde du hvert nærmere prisantydningen. 

Anonymkode: fd647...5ac

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ikke området, vet ingenting om det som gjelder spesifikt der boligen ligger, men signerer alt som er sagt hittil pluss: det ser ut som om det har bodd et eldre ektepar der, det ser veldig umoderne ut noe som trigger ordene "trengs oppussing/renovering". Det igjen får meg til å tenke på membraner, om pipe/peis trenger rehabilitering, alder på vinduer, felles kostnader for event tak- klenning- og drenering, om rørene har godkjente dimensjoner, alder på varmtvannsbereder osv...mange "små kostnader" blir til en stor sum.

Hadde gitt 2,1 for samme her jeg bor, maks 2,4 om det er ettertraktet strøk.

Anonymkode: eb684...708

AnonymBruker
Skrevet

-Overpriset.

-Fremstår som lite trivelig og hjemmekoselig, med hvite vegger og null møblering. Boligen bør absolutt styles.

Anonymkode: 9455d...c07

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Smascha skrev (14 minutter siden):

Det som er sagt. Pluss:

Det er altfor langt til sentrum

Ikkje sol før langt på dag

Etterkrigsbustadane i Bergen er kjent for å vere oppført i hyrten og styrten: Lytt mellom etasjane?

Du skal vere veldig glad i barneskrik for å orke å sitte ute når fotballbanen er i bruk

Ikkje bilde av hagen

Kor er det plass til vaskemaskin?

Edit: Ville ikkje gått over 3 mill. 

Det er vaskekjeller (med TG3), som ikke er et pluss.

I tillegg til de andre punktene som er nevnt: Ikke møblert på visning = trekker ned. Alle vegger er hvite og sterile. De to tingene samlet = virker lite innbydende. 
I tillegg ville jeg vært bekymret for dårlig kvalitet på bygget og mye som må gjøres. Og mulige samarbeidsproblemer i sameiet knyttet til det.

Anonymkode: 34fe6...716

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

... og alder på det elektriske anlegget..  glemte det..

Anonymkode: eb684...708

AnonymBruker
Skrevet

I tillegg til alt som er sagt over så er det ingen parkering, faktisk ser det ikke ut som det er skikkelig veitilkomst en gang. Og boligen ligger like ved en trafikkert vei, i et ikke akkurat ettertraktet område. Pluss på behov for oppussing, ikke plass til vaskemaskin på bad, ingen bilder av hagen (hva er galt med den tenker jeg da) og en leilighet som generelt trenger mye, så er denne leiligheten for høyt prisen

Anonymkode: 36396...261

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er mye som må gjøres. Hvite vegger (TG3) og balkong nære fotballbane (TG3). Er du ikke glad i lyd må tiltak vurderes (lydmur). Hadde strukket meg til 1,9. Mye som må gjøres.

Anonymkode: dd9b0...986

AnonymBruker
Skrevet

Ligger rett ved brun vei. Må totalrenoveres. 

Anonymkode: 627be...c54

AnonymBruker
Skrevet

Førsteinntrykket: Likte ikke boligen utad. Ser ut som «navere» som leier der. Hadde styrt unna.

Anonymkode: 071af...25b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså… 

«Moderne, Ikea kjøkkeninnredning fra år 2006.»

Kjøkkenet, som er av billigste sort, er nesten 20 år gammelt? Ikke akkurat moderne da… 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eg hadde ikkje orka felles vaskeri. Sånn uansett 😅

Anonymkode: 8cd3b...6e5

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er dessuten fukt i kjelleren. Hvor oppbevaringsplassen din er = ting kan bli ødelagt. Tiltak må utføres = drenering = veldig dyrt. Bedre ventilasjon trengs også, iflg takstmann.

Det er flere problemer med terrassen, som er i dårlig stand. Dette er ikke billig å bygge nytt/fikse. Flere vinduer og dør må byttes snart.

Gamle avløpsrør = ikke usannsynlig med (dyre!!) problemer.

Feil i det elektriske anlegget, sannsynlig at det er gjort arbeid svart/av ufaglærte. 
Trengs snart ny varmtvannstank. 
Ventilasjonen er dårlig. 
Lista fortsetter, mange av disse tiltakene er dyre!! Dette er nok veldig overpriset. Og man må regne med å bruke TID og penger på omfattende vedlikehold. Ikke noe jeg hadde giddet for en ganske kjip og sjelløs leilighet. Sorry, men det er den harde sannheten fra meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...