Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Angrer dere på dette?

Jeg kan ikke forstå at noen vil bo sammen med en mann som har små barn 50% eller mer. Annenhver helg kun er noe annet...

Bare det å måtte ta hensyn til små barn som ikke er dine, barnemødre, regler, rydde, planlegge ferier etter når barnemor har fri,enda verre de som har barnemødre som lager konflikter (kjenner 2 slike).

Er da så mye bedre for alle parter som har barn å ta det helt kulli ,og bo separat🙏

Jeg bor selv alene med mine barn. Ingen mann får komme inn her,og vi skal heller ikke flytte til noen mann og barn. Barna først,når de er voksne blir det noe annet.

Ikke minst,komme hjem til eget hus alene🤗Egentid!

De jeg kjenner som har flyttet inn med mann med barn har enten vært forelsket eller det er økonomiske fordeler.....

Anonymkode: f1918...a41

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt første samboerskap var 2 bonus barn, jeg ingen og hadde supert forhold til barne moren. Han jeg fikk 2 barn med hadde allerede ei datter på 5 år. Og begge gangene når forholdene røk, var det å forlate barna som var vondest. Og jeg er veldig glad i henne som nå er bonus mor til mine 2 jenter. Har kun hatt en mann som kom inn å hilste på mine 2 jenter , desverre var han for intens for oss. Han viste ikke hva godt han skulle gjøre, men dessverre ekstremt sjalu som ødla samt at han regelrett prøvde å gjøre oss til en familie for fort. Han hadde ingen barn fra før. Vanskelig å date med barn, men ikke umulig. 

AnonymBruker
Skrevet
Motstrømmen skrev (15 minutter siden):

Mitt første samboerskap var 2 bonus barn, jeg ingen og hadde supert forhold til barne moren. Han jeg fikk 2 barn med hadde allerede ei datter på 5 år. Og begge gangene når forholdene røk, var det å forlate barna som var vondest. Og jeg er veldig glad i henne som nå er bonus mor til mine 2 jenter. Har kun hatt en mann som kom inn å hilste på mine 2 jenter , desverre var han for intens for oss. Han viste ikke hva godt han skulle gjøre, men dessverre ekstremt sjalu som ødla samt at han regelrett prøvde å gjøre oss til en familie for fort. Han hadde ingen barn fra før. Vanskelig å date med barn, men ikke umulig. 

Ja derfor lurt være særboere. 

Anonymkode: f1918...a41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...