Gå til innhold

Sykdom og besøk på hytta.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi på hytta og jeg har vært litt snufsete og tett. Nå har jeg fått en voldsom slimhoste i tillegg. I morgen tidlig skal min søster med familie komme opp hit. Burde jeg gi beskjed og avlyse besøket?

Anonymkode: df9f5...818

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi på hytta og jeg har vært litt snufsete og tett. Nå har jeg fått en voldsom slimhoste i tillegg. I morgen tidlig skal min søster med familie komme opp hit. Burde jeg gi beskjed og avlyse besøket?

Ja, og forklar situasjonen,.

Anonymkode: d58f3...8f4

• Liker 2
Skrevet

Du bør ihvertfall informere så de vet hva de kommer til. Både ifht smitte og energinivå. Godt mulig dere ikke vil orke så mye også, og greit at de tar hensyn om de kommer. 

Regner ikke med hytta er et slott, så dere vil ha med hverandre å gjøre. Greit for begge parter å informere. 

God bedring og håper det ikke blir noe mer 💛

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gitt beskjed, men latt de komme likevel. De klarer vel å ordne det grunnleggende selv, og er vel neppe snakk om mange dagene nå siden påska snart er slutt

Anonymkode: d3d7d...19e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gitt beskjed og latt de velge selv om de vil komme - hvis du føler deg i form. Ville skrevet at de er hjertelig velkomne, men at du forstår om de vil avlyse og unngå smitte. 

Anonymkode: 3126d...cde

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jess , jeg ville vertfall hatt beskjed . 

AnonymBruker
Skrevet

Hmm, jeg ville faktisk vurdert å reise hjem og så kan søsteren din låne hytta? Er ikke så stas på fjellet om man er syk? 

Anonymkode: e848f...ff5

AnonymBruker
Skrevet

Informer om ståa, så tar de valget selv.

Er du derimot så dårlig at du ikke orker å sosialisere i det hele tatt, så avlyser du.

Anonymkode: d8d48...3d0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville informert sånn at de selv kan ta valget.

Anonymkode: ce313...ee2

AnonymBruker
Skrevet

Informer, så er det deres valg.

Her har vi vært med storfamilien som vanlig gjennom hele påsken, tross mye febersykdom. Ønsker å være sammen likevel, og smitte får man på en eller annen måte uansett nå når "alle" snufser.  

Anonymkode: e3f9a...c2e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte det gikk greit for har ikke hatt feber, så sa ikke noe. De kom i dag morges og snudde omtrent i døren da min mann sa jeg har hostet. Min søster er rasende sint, hun mener vi er respektløs pga hennes mann har redusert immunforsvar pga medisiner. De har jo små barn selv som er forkjølet støtt og stadig, så jeg synes hun er noe dramatisk. Men men.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg tenkte det gikk greit for har ikke hatt feber, så sa ikke noe. De kom i dag morges og snudde omtrent i døren da min mann sa jeg har hostet. Min søster er rasende sint, hun mener vi er respektløs pga hennes mann har redusert immunforsvar pga medisiner. De har jo små barn selv som er forkjølet støtt og stadig, så jeg synes hun er noe dramatisk. Men men.

Så oppsummert søker du bare underholdning i at et av de temaene som får høyest temperatur på KG er "jeg gjør som jeg vil selv om jeg er syk" trådene. 

Det er en ganske patetisk påske. 

Særlig når tråden ender i et langt gjesp. 

Anonymkode: e3f9a...c2e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er respektløst å invitere inn i smittehelvete uten å si ifra, så det skjønner jeg godt.

Anonymkode: e848f...ff5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...