AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #1 Del Skrevet 29. mars 2024 Hvilken type sminke bruker dere? Blir stadig vekk overrasket over hvor mye folk klarer å skjule og hvor jevn huden ser ut. Med de foundationene jeg har hatt opp igjennom så har jeg aldri klart å funnet en som dekker alt. Så, trenger litt tips til hva jeg bør bruke for å få til dette😊 Anonymkode: b75ad...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #2 Del Skrevet 29. mars 2024 Oxygenetics skjuler ALT hos meg. Koster flesk, 7-800 kr for en flaske. Anonymkode: 2720c...34e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #3 Del Skrevet 29. mars 2024 Takker for tips, ser ut som jeg må investere i den👍 Anonymkode: b75ad...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. mars 2024 #4 Del Skrevet 29. mars 2024 Jeg er ikke ute etter å skjule alt men å jevne ig og fremheve. Dermacol er jo en heldekkende foundation om man ska ha helt «ny hud» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #5 Del Skrevet 29. mars 2024 Vil anbefale denne - får helt ny hud av å bruke denne. En ting er at den skjuler alt, men den har også solfaktor 50, og forbedrer huden ved bruk. Så du får stadig mindre greier å skjule - fordi huden blir bedre og bedre. Samt forebygger aldring. https://beths.no/even-up-clinical-pigment-perfector-sunscreen-spf-50.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwzZmwBhD8ARIsAH4v1gUpwpjoA33S2jOq9FsETmx9xt-vUB7LaMevlt8lPyHQDf-ALPKr0RIaAn9mEALw_wcB Anonymkode: f8d29...e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #6 Del Skrevet 29. mars 2024 It cosmetics your skin but better. Anonymkode: 58aab...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå