AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #21 Del Skrevet 2. april 2024 Til påsken: O hode høyt forhånet. Stille, Stille Jesus lider. Hill deg, frelser og forsoner. Anonymkode: 521a7...0a6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gekko Skrevet 2. april 2024 #22 Del Skrevet 2. april 2024 O bli hos meg, Deilig er jorden, Nærmere deg, min Gud (men foretrekker den på engelsk) og Det lyser i stille grender. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 2. april 2024 #23 Del Skrevet 2. april 2024 Våren. Gjerne med Aage Kvalbein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #24 Del Skrevet 2. april 2024 On 3/29/2024 at 9:58 PM, AnonymBruker said: Fager kveldssol smiler sang vi første vers av hver dag før vi gikk hjem fra barneskolen Anonymkode: 5e03b...b1e Samme her - men vi prøvde å synge den fort, så vi fikk gå hjem... Litt kjedelig i lengden, men en klassiker. Anonymkode: 36d35...7ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 2. april 2024 #25 Del Skrevet 2. april 2024 No livnar det i lundar Gud signe vårt dyre fedreland Deilig er jorden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #26 Del Skrevet 2. april 2024 Ingen er så trygg i fare Anonymkode: 1199c...52f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #27 Del Skrevet 2. april 2024 Måne og sol Anonymkode: 56d55...5d6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 2. april 2024 #28 Del Skrevet 2. april 2024 Anonymus Notarius skrev (45 minutter siden): Gud signe vårt dyre fedreland (som jo også er en slags nasjonalsang, og mye finere enn Ja, vil elsker etter min mening),\, No livnar det i lundar og Deg være ære er de fineste salmene jeg vet om. Deg være ære er kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #29 Del Skrevet 2. april 2024 O bli hos meg er jo kanskje den fremste. I påsken og i begravelser synes jeg "Deg være ære" er fin, men den må spilles relativt raskt og kraftfullt. Mange versjoner haler den altfor mye ut. Anonymkode: 36d35...7ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #30 Del Skrevet 2. april 2024 Blå salme. Elsker den. Anonymkode: 6c7b4...4cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. april 2024 #31 Del Skrevet 2. april 2024 Deg å få skode Blott en dag Å for djup i Jesu kjærleik 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #32 Del Skrevet 2. april 2024 Gje meg handa di, ven Gje meg handa di, ven, når det kveldar, det blir mørkt og me treng ei hand. La dei ljose og venlege tankar fylgje oss inn i draumars land. Lat varmen frå ein som er glad i deg tenne stjerner i mørkaste natt. Gje meg handa di, ven, når det kveldar, det blir mørkt og me treng ei hand. Varme tankar og hender som trøystar er som sol over frosen jord. Kjenne varmen frå ein som er nær deg gjev langt meire enn store ord! Lat varmen frå ein som er glad i deg tenne stjerner i mørkaste natt! Gje meg handa di, ven, når det kveldar, det blir mørkt og me treng ei hand. Irsk song / Sondre Bratland Anonymkode: 7ef45...f8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #33 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gje meg handa di, ven Gje meg handa di, ven, når det kveldar, det blir mørkt og me treng ei hand. La dei ljose og venlege tankar fylgje oss inn i draumars land. Lat varmen frå ein som er glad i deg tenne stjerner i mørkaste natt. Gje meg handa di, ven, når det kveldar, det blir mørkt og me treng ei hand. Varme tankar og hender som trøystar er som sol over frosen jord. Kjenne varmen frå ein som er nær deg gjev langt meire enn store ord! Lat varmen frå ein som er glad i deg tenne stjerner i mørkaste natt! Gje meg handa di, ven, når det kveldar, det blir mørkt og me treng ei hand. Irsk song / Sondre Bratland Anonymkode: 7ef45...f8f Vi hadde denne som salme i bryllupet, men nå ble jeg usikker på det egentlig er en salme…men nydelig er den. Anonymkode: 7ef45...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #34 Del Skrevet 2. april 2024 Du er min los Deilig er jorden Det lyser i stille grender Gje meg handa di Anonymkode: c88ed...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #35 Del Skrevet 2. april 2024 "Høgst frå den himmelske klåra" med melodi av Johan H. Grimstad hørte jeg som mannskorsang i en begravelse. Den var veldig fin. Anonymkode: 36d35...7ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #36 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): "Høgst frå den himmelske klåra" med melodi av Johan H. Grimstad hørte jeg som mannskorsang i en begravelse. Den var veldig fin. Anonymkode: 36d35...7ad Den er nydelig! Anonymkode: 63124...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #37 Del Skrevet 2. april 2024 Din hånd i min Din hånd i min i kjærlighetens pakt Ditt ja mot mitt To hjerter slår i takt Så står vi for ditt alter vår Skaper mens vi ber Vær hos oss Og velsign oss i alle ting Som skjer Mitt håp mot ditt i kjærlighet og tro Ditt blikk i mitt fra nå av er vi to Så ber vi deg vår Skaper så Ber vi deg Guds Sønn Vær hos Oss og velsign oss det er Vår bryllupsbønn Mitt liv i ditt en felles vei å gå Et evig håp det samme mål å nå Vi takker deg vår Skaper som gjorde Verden slik at kjærligheten finnes så Dyrebar og rik Anonymkode: 7ef45...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #38 Del Skrevet 2. april 2024 Deilig er jorden Måne og sol Anonymkode: 08d4d...f34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #39 Del Skrevet 2. april 2024 Gekko skrev (56 minutter siden): O bli hos meg, Deilig er jorden, Nærmere deg, min Gud (men foretrekker den på engelsk) og Det lyser i stille grender. Samme her❤️ Anonymkode: da80c...310 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 2. april 2024 #40 Del Skrevet 2. april 2024 O bli hos meg, Fylt av glede over livets under, Deilig er jorden.( Og "Kjære Gud jeg har det godt" som vel ikke er en salme men bønn) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå