Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok så begynner ting å bli serriøst mellom oss,  begge har x på sin kant med barn i bildet osv. 

Alt er supert, med relasjon til x osv . Vi er inne i 4 mnd som offisielt kjærester, og vet han har lagret x sin på tlf fra gammle dager som

( vakkre kvinnen)  og det har ikke plaget meg tidligere, men nå som jeg begynner å få sterkere følelser syntes jeg plutselig det plager meg litt 😩. Vi er godt voksne mennesker og egentlig er jeg ikke serlig sjalu av meg, og vil egentlig ikke ta det opp heller for vil ikke virke helt fjern🙈

Han er btw skilt på 5 året og x og han er gode venner med fantastisk sammarbeid for barna sine osv, så ja noen som har noen gode råd til denne nyforelskede gale «damen» her 🙈

Anonymkode: 20bb8...e76

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vakkre med dobbel k? Dump ham!

Anonymkode: 74949...302

• Liker 26
  • Nyttig 15
AnonymBruker
Skrevet

Har han dysleksi? 

Anonymkode: 28e90...01c

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Skrev litt fort men dere tok vel poenget «» 

hvorfor dumpe han ? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg fra starten av hadde datet en mann som hadde det stående. 

Du er ikke gal eller fjern for å reagere på dette, det er jo ikke normalt. 

Anonymkode: b861f...ce1

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Første jeg gjorde var å gjerne "mannen min" til navnet hans da det ble slutt. Merkelig og ikke endre, spesielt om man må ha kontakt pga barn. 

Anonymkode: eb269...6c9

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor folk ikke bare kan ha navn på telefonen jeg. Her heter alle etter navnene sine på telefonen. 

Anonymkode: f837e...416

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Knabb telefonen og bytt til "det var engang" eller "mor til mine barn" 

Anonymkode: c9ff8...8f7

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne ha forstått hvis dette var en han datet og så lagret han henne som det,etter det har han glemt ut hun står lagret som det. La oss si jeg har "nabo til venstre" på min, dette er nabo jeg hadde før så har glemt det ut at det er en kontakt,

MEN her har han lagret det med en dame han har barn med?? Det betyr de har kontakt og "vakre kvinne" kommer da frem når han får SMS om barn. Veldig RART at han da ikke hat endret dette til barnemor eller Trine Olsen.

Hadde IKKE akseptert dette jeg. Konfronter han

Anonymkode: 50754...ec1

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Har du ikke spurt hvorfor han ikke har endret "navnet" hennes? Det hadde hvertfall jeg gjort. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har bare glemt seg bort! Ikke noe å gjøre noe nummer ut av… Jeeezzz…

Anonymkode: 1334f...d18

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Han har bare glemt seg bort! Ikke noe å gjøre noe nummer ut av… Jeeezzz…

Anonymkode: 1334f...d18

Glemt at de ble skilt? 

Anonymkode: a47ad...df3

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Oi her var det mange som var enig med meg , men ja ser han ikke før onsdag, tenker at jeg helst ikke burde ta det opp på tlf ? Og heller mer i en naturlig setting når vi er sammen feks? 

eller hva tenker dere kg»er?

AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (1 time siden):

Har du ikke spurt hvorfor han ikke har endret "navnet" hennes? Det hadde hvertfall jeg gjort. 

Ok skal jeg bare spør rett ut neste gang vi er sammen ? , ser han til Onsdag. 
når han feks får en melding av henne så kan jeg ta det opp der feks? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok skal jeg bare spør rett ut neste gang vi er sammen ? , ser han til Onsdag. 
når han feks får en melding av henne så kan jeg ta det opp der feks? 

Ja

Anonymkode: 068b9...676

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fornavn etternavn på eksdama.

Lurer på om jeg skal legge inn bilde av Magica fra Tryll for sikkerhets skyld.

Anonymkode: 0b96d...c86

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ok så begynner ting å bli serriøst mellom oss,  begge har x på sin kant med barn i bildet osv. 

Alt er supert, med relasjon til x osv . Vi er inne i 4 mnd som offisielt kjærester, og vet han har lagret x sin på tlf fra gammle dager som

( vakkre kvinnen)  og det har ikke plaget meg tidligere, men nå som jeg begynner å få sterkere følelser syntes jeg plutselig det plager meg litt 😩. Vi er godt voksne mennesker og egentlig er jeg ikke serlig sjalu av meg, og vil egentlig ikke ta det opp heller for vil ikke virke helt fjern🙈

Han er btw skilt på 5 året og x og han er gode venner med fantastisk sammarbeid for barna sine osv, så ja noen som har noen gode råd til denne nyforelskede gale «damen» her 🙈

Prøv å overse det. Han har nok bare glemt å endre navn. Det er litt tidlig i forholdet å begynne å pirke på sånne ting. Du kan til nøds prøve å spøke litt om det for å minne han på det. "Nå tikket det inn en melding fra den vakre kvinnen" type ting og passe på å vise at du ikke er sur

Anonymkode: 78a49...e4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Skrev litt fort men dere tok vel poenget «» 

hvorfor dumpe han ? 

Skrev litt fort feil flere ganger,overalt?

Anonymkode: ad9a3...c00

• Liker 2
Skrevet

Spør hvorfor han ikke har lagret deg som Vakre kvinnen, ville ikke bli overasket om han fikk forklaringsproblemer og endret navnet hennes da. :)

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja slutt å krisemaksimere og bruke tiden og energien din feil.

Vær den beste kjæresten du kan og ha masse sex og kos og ikke hold igjen på noe.. så blir du " mitt livs kjærlighet" på tlf . hans..

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...