Gå til innhold

Hva er det med folk som handler på søndagsåpne/røde dager butikker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så fort det er åpent handler jo folk.... 😅

Før stengte jo matbutikken kl 16, i dag kl 23. Syk verden vi lever i.

Problemet er jo at folk VET det er åpent...så da er det ikke så farlig...vi kan jo kjøre innom om vi mangler noe... 😊 Selv om det er veldig uøkonomisk.

Anonymkode: 98b0c...aae

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi handle på en utlanske butikk idag...for det vi finner mye billig og god mat/ grønnsaker.  Pluss vi er ikke kristne og slik som idag er en vanlig dag 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Problemet er jo at folk VET det er åpent...så da er det ikke så farlig...vi kan jo kjøre innom om vi mangler noe... 😊 Selv om det er veldig uøkonomisk.

Du svarer på eget spørsmål. 

• Nyttig 2
Skrevet

Det er nå sånne som meg, da. Som hadde glemt å sette poteter på lista før påskehandelen og derfor måtte ta seg en tur på den søndagsåpne i dag. Sånt som skjer. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan finne på å handle dersom jeg oppdager at jeg er fri for noe jeg trodde jeg hadde og som er en sentral del av feks middagen eller som jeg bare har veldig lyst på. Plager det deg at jeg gjør det?

Anonymkode: 82872...637

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hva det er med dem? Tja, la meg gjette, de trenger eller ønsker seg noe fra butikken, vet den er åpen, drar og handler. Det sykeste er vel reglene som var før, ikke lov å kjøpe melk og brød på kveldstid. Norske regler skiller seg fortsatt ut fra det meste av Europa og resten av verden, vil jeg tro, når det fortsatt er restriksjoner på hvilke butikker som kan ha åpent basert på merkelige kriterier. 

Anonymkode: 478d7...ddd

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg setter pris på åpne butikker og bruker utenlandske butikker med glede når Kiwi er stengt .. jeg feirer ikke påske, så for meg er stengte butikker bare slitsomt. 

Anonymkode: 121db...684

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
smurfebuss skrev (2 minutter siden):

Det er nå sånne som meg, da. Som hadde glemt å sette poteter på lista før påskehandelen og derfor måtte ta seg en tur på den søndagsåpne i dag. Sånt som skjer. 

Eller sånne som meg. Som brått fant ut at tacokrydderet var tomt…

Anonymkode: 975c0...ebe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke problemet med å handle når butikkene er åpne. Er jo sykt vanskelig å få handlet når de er stengt😅

Anonymkode: 62de6...02a

• Liker 5
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg setter pris på åpne butikker og bruker utenlandske butikker med glede når Kiwi er stengt .. jeg feirer ikke påske, så for meg er stengte butikker bare slitsomt. 

Anonymkode: 121db...684

Sofakona skrev (5 minutter siden):

Vi handle på en utlanske butikk idag...for det vi finner mye billig og god mat/ grønnsaker.  Pluss vi er ikke kristne og slik som idag er en vanlig dag 

Ja, da trenger dere ikke fri i påsken heller da. Jobber dere frivillig i påskedagene ?:filer:

Anonymkode: 881f6...31a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du et problem med at folk handler når butikken er åpen? 😂

Anonymkode: 18dd5...76e

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor skulle det være uøkonomisk? Jeg handler når jeg er fri for noe, uavhengig av hvilken dag det er.

Anonymkode: 078ff...08d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, da trenger dere ikke fri i påsken heller da. Jobber dere frivillig i påskedagene ?:filer:

Hvordan trekker du den slutningen? Hva har det ene med det andre å gjøre?

Anonymkode: 478d7...ddd

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jøss. Du har aldri hørt om sykehus, politistasjoner, brannstasjoner og det som er tydeligvis. Noen jobber hele året, men greia er at de gjør det på skift. 

Anonymkode: 18dd5...76e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg jobber hele påska ja, hvordan det?

Anonymkode: 078ff...08d

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg feirer påske, men må jobbe allikevel. Mange som ikke har fri selv om det er helligdager. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå er det da ganske mange som jobber i påska 😅

Anonymkode: c2431...2fd

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk som synes søndagsåpne butikker er vanskelig benytter seg veldig gjerne av kino og badeland den dagen, eller forventer svar fra både politi, brannvesen og legevakt. 

Anonymkode: 1a1b3...ae5

• Liker 13
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...