AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #1 Skrevet 29. mars 2024 Har noen erfaring med å ta tilbake en eks som hadde en rebound kort tid etter det ble slutt? Her varte det i nesten 1 år.. Men han sier at han aldri klarte å kjenne det samme som under vårt forhold.. Helt ærlig kan jeg se objektivt fra utsiden også at det ikke var det samme, så jeg klarer egentlig å tro på det. Men jeg er redd for at følelsene og sorgen vil velte over meg en dag, for det var nesten traumatisk å vite at han har delt seng med ei annen hver natt mens jeg gikk gjennom den tøffeste tiden i mitt liv. Men samtidig er minnene våre så sterke, og kjærligheten dyp😢 Og jeg ville virkelig ha vært med han igjen, om det bare ikke var for hun dama.. Anonymkode: 219b0...ed1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #2 Skrevet 29. mars 2024 Så du hadde ikke noe liv i den tiden dere var fra hverandre? Satt du der bare å ventet på han? Anonymkode: 5a3f2...114
svartkatt Skrevet 29. mars 2024 #3 Skrevet 29. mars 2024 Hva med grunnen til at det tok slutt sist? 1 3
exictence Skrevet 29. mars 2024 #4 Skrevet 29. mars 2024 (endret) Ja, hvorfor ble det slutt sist? Kanskje like greit å gå videre. Endret 29. mars 2024 av exictence
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #5 Skrevet 29. mars 2024 Det kommer helt ann på hvorfor det ble slutt. Anonymkode: 4c7da...bfd
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #6 Skrevet 29. mars 2024 Er litt langt å skrive om grunnene, men hvis det blir satt til side og det kun handler om å akseptere at han hadde ei i mellomtiden... Hadde dere klart å komme over det? Og nei jeg hadde ingen, men jeg hadde absolutt mulighet, handlet bare om at jeg trengte tid for meg selv og liker ikke useriøs sex. Anonymkode: 219b0...ed1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #7 Skrevet 29. mars 2024 Hva en eks har drevet med siden det ble slutt er ikke noe som teller for meg, det som er viktigst er grunnen til at det ble slutt i utgangspunktet. Anonymkode: 4c7da...bfd 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #8 Skrevet 29. mars 2024 Folk er forskjellige og takler ting ulikt. Min mann raste rundt og hadde mye ons da vi var fra hverandre, og jeg har nøyaktig 0 problemer med dette. Han hang seg opp i at jeg datet og hadde sex med en mann. Jeg tenker slik at når han hadde prøvd det livet og likevel heller ville være med meg så var det ingen og ingenting som hadde fristet mer enn meg. Han derimot hang seg opp i at en mann hadde vært intim med meg, som om jeg var skitten da på en måte. Min mann fikk klar beskjed om å takle og akseptere det som hadde skjedd da vi var fra hverandre, ellers hadde vi absolutt ingen sjanser. Skjedd var skjedd, og det var ikke noe jeg orket å grave i hele tiden. Ingen av oss hadde vært utro. Min mann måtte altså akseptere det som hadde skjedd, ellers orket jeg ikke prøve igjen. Vet at hadde jeg akseptert det ville han stadig ta det opp igjen og igjen, og jeg ville aldri bli kvitt å måtte svare og grave i det, og det var fullstendig uaktuelt for meg. Så han måtte aksepterer å slå strek over det, og at det ikke var et tema engang. Eller bare gå videre i livet uten meg. Dette var nok det beste for oss begge. Hadde jeg ikke vært så streng ville han garantert ha pratet om det fremdeles, nå 8 år senere. HAN ville stadig kvernet på det, og ødelagt oss med det. Så om jeg var streng var det beste løsningen for oss begge at det ikke fikk være et tema, men at han måtte velge oss der og da, men at dette ikke var tema, eller gå videre uten meg. Han hadde stadig påminnet seg selv og meg om det dersom dette ble tema, men siden det var utelukket tenker knapt noen av oss på dette nå. Det er lenge siden, og ingen av oss drar det frem igjen. Om du kverner og kverner på dette vil dere ikke ha en sjanse. Om du ikke klarer annet er der bedre å ikke prøve engang, for da vil dere srå fast i det. Anonymkode: f8eb1...671
petterm Skrevet 29. mars 2024 #9 Skrevet 29. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er litt langt å skrive om grunnene, men hvis det blir satt til side og det kun handler om å akseptere at han hadde ei i mellomtiden... Hadde dere klart å komme over det? Og nei jeg hadde ingen, men jeg hadde absolutt mulighet, handlet bare om at jeg trengte tid for meg selv og liker ikke useriøs sex. Anonymkode: 219b0...ed1 Tok han initiativ til bruddet, tok du initiativet eller var det noe dere var enige om? Var det en konflikt som førte til brudd? Bakgrunnen til bruddet spiller inn. Hvis man skal dvele ved det som skjedde under bruddet, skal man også bry seg om hva som skjedde før dere ble sammen første gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå