AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #1 Skrevet 29. mars 2024 Har holdt på med en fyr i vinter, fantastisk sex og gode samtaler, jeg trodde det kunne bli noe. Så sier han en dag at han vil avslutte det. Jeg blir lei meg, så klart, men vi hadde ikke kjent hverandre så lenge, så jeg jobbet hardt med meg selv og følte jeg begynte å komme meg over følelsen av å ikke være god nok. Etter noen uker sender han en random melding som jeg lurer på om er litt påskudd, fordi kanskje han angrer? Uka etter skjer det samme, og da spør jeg, men neida, han vil bare være venner. (Det vil ikke jeg!) Så jeg svarer ikke mer. Og nå, uka etter det igjen, skjer det igjen! Hva er det med slik oppførsel? Jeg er ikke vant til menn som vil ha så mye kontakt når de faktisk har sagt stopp. Jeg har ikke tenkt til å svare mer, ikke gi ham den gleden, men jeg er også bare så forvirret over væremåten, andre som har opplevd? Anonymkode: 0d509...4e8
exictence Skrevet 29. mars 2024 #2 Skrevet 29. mars 2024 Tror jeg ville sagt til ham at jeg har det best at vi ikke har kontakt lenger siden jeg faktisk har følelser for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #3 Skrevet 29. mars 2024 1 minutt siden, exictence said: Tror jeg ville sagt til ham at jeg har det best at vi ikke har kontakt lenger siden jeg faktisk har følelser for deg. Jeg vil ikke helt gi ham gleden av å si "jeg fortsatt har følelser", men forrige uke, da jeg konfronterte ham med hvorfor han skrev etter å ha avsluttet det, skrev han at vi gjerne kunne være venner, men det var opp til meg om jeg ville ha kontakt. Den svarte jeg ikke på, noe jeg syns var et ganske tydelig svar. Men likevel - denne uka - nok en melding. Anonymkode: 0d509...4e8
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #4 Skrevet 29. mars 2024 Han savner vel oppmerksomheten/prøver å holde deg på gress Anonymkode: f780c...cee 5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #5 Skrevet 29. mars 2024 Merkelig og respektløs oppførsel. Kan det være en ide å blokkere han? Anonymkode: 6ddeb...cd5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #6 Skrevet 29. mars 2024 Klassisk varm/kald for å sjekke at han fortsett er i tankene dine. Oppskrift på å bli såret, så blokker han for å gjøre deg mindre tilgjengelig. Sex er kjemi og skaper automatisk en tilknytning over tid. Menn er enkle og kvinner enda enklere og godtar for mye. Anonymkode: 8598b...1ac 1 1
svartkatt Skrevet 29. mars 2024 #7 Skrevet 29. mars 2024 Du må slette eller blokkere han da. Herlighet. Han vil sannsynligvis holde deg varm til neste gang han vil ha sex. Så lenge han har mulighet til å ta kontakt er du fortsatt en mulighet for han. Har opplevd det flere ganger, også av menn jeg ikke engang har møtt eller hatt sex med. Og en del av de lager til og med nye brukere her og der for å prøve igjen. 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #8 Skrevet 29. mars 2024 Just now, AnonymBruker said: Klassisk varm/kald for å sjekke at han fortsett er i tankene dine. Oppskrift på å bli såret, så blokker han for å gjøre deg mindre tilgjengelig. Sex er kjemi og skaper automatisk en tilknytning over tid. Menn er enkle og kvinner enda enklere og godtar for mye. Anonymkode: 8598b...1ac Ja, virker ikke som om han helt vil slippe meg, selv om han ikke vil ha meg. Vi hadde fantastisk sex, det gjør det jo også ekstra sårende. Jeg antar han vil holde meg i kretsen, at han liker å merke at jeg er keen. Men det skal han ikke få føle på mer! Blir bare så overrasket, for før har menn jeg har vært med forduftet etter brudd, ikke drevet og funnet på tullete påskudd for å skrive meldinger. Anonymkode: 0d509...4e8
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #9 Skrevet 29. mars 2024 Han har ikke funnet en annen stakkar enda som han kan lure så han tar kontakt med deg til han finner en ny. Anonymkode: 071a9...3e2 3 1
exictence Skrevet 29. mars 2024 #10 Skrevet 29. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil ikke helt gi ham gleden av å si "jeg fortsatt har følelser", men forrige uke, da jeg konfronterte ham med hvorfor han skrev etter å ha avsluttet det, skrev han at vi gjerne kunne være venner, men det var opp til meg om jeg ville ha kontakt. Den svarte jeg ikke på, noe jeg syns var et ganske tydelig svar. Men likevel - denne uka - nok en melding. Anonymkode: 0d509...4e8 Hvorfor vil du ikke gi ham den gleden? Er det ikke alltid fint å glede en man bryr seg om? Synes det høres rart ut, ja, at han fortsatt tar kontakt. Virker litt ustabil. Si bare at du ikke vil ha kontakt, siden han spør. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2024 #11 Skrevet 29. mars 2024 2 minutter siden, svartkatt said: Du må slette eller blokkere han da. Herlighet. Han vil sannsynligvis holde deg varm til neste gang han vil ha sex. Så lenge han har mulighet til å ta kontakt er du fortsatt en mulighet for han. Har opplevd det flere ganger, også av menn jeg ikke engang har møtt eller hatt sex med. Og en del av de lager til og med nye brukere her og der for å prøve igjen. Ja, det var nytt for meg! Ikke vært med den ego typen der før, åpenbart. Aldri opplevd at ex-elskere er hypp på vennskap heller. Kanskje en måte han føler seg mindre slem på? Det positive er jo at jeg syns han blir mer og mer drittsekk for hver gang han tar kontakt. Så jeg er på et mye bedre sted nå. Jeg tenker også at å ikke svare på meldingene, kan være et lite skudd for baugen på egoet hans, i det minste. Og jeg som tenkte vi hadde så utrolig god kjemi og så masse felles Anonymkode: 0d509...4e8
petterm Skrevet 29. mars 2024 #13 Skrevet 29. mars 2024 For meg er det opplagt. Han håper dere kan bli venner - pulevenner. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #14 Skrevet 30. mars 2024 Det ble slutt med hun andre han hadde, og vil ha i både pose og sekk. Blokker han. Anonymkode: 60ad2...c12 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #15 Skrevet 30. mars 2024 12 hours ago, petterm said: For meg er det opplagt. Han håper dere kan bli venner - pulevenner. Men han har altså påpekt at han ikke vil ha mer sex med meg. At vi nå evt bare skulle være venner. Og da sa jeg at det er jeg ikke interessert i (eller jeg svarte ham ikke, da han sa det var opp til meg). Allikevel har random meldinger tikket inn i ukene etterpå. Det setter meg jo tilbake i å komme over ham, så kanskje bør jeg bare blokkere, men så rar oppførsel gjør også at jeg tenker det kanskje var bra det ikke ble noe mer. Skjønner ikke hvorfor han fortsetter å melde. Anonymkode: 0d509...4e8
Andro Skrevet 30. mars 2024 #16 Skrevet 30. mars 2024 (endret) Noen liker å ha en reservebenk. Den plassen bør ingen akseptere. Noen kan avslutte et forhold, men forbli venner, men det forutsetter at bruddet kommer av at følelsene døde - hos begge. Å gi klar beskjed om at man ikke ønsker kontakt etter at relasjoner er over er helt greit. Har man gitt den beskjeden, så svarer man ikke på meldinger som kommer deretter. Ikke lev i håpet med folk som er av og på. Avslutt, og hold på distansen. Endret 30. mars 2024 av Andro 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #17 Skrevet 30. mars 2024 Just now, Andro said: Noen liker å ha en reservebenk. Den plassen bør ingen akseptere. Noen kan avslutte et forhold, men forbli venner, men det forutsetter at bruddet kommer av at følelsene døde - hos begge. Å gå klar beskjed om at man ikke ønsker kontakt etter at relasjoner er over er helt greit. Har man gitt den beskjeden, så svarer man ikke på meldinger som kommer deretter. Ikke lev i håpet med folk som er av og på. Avslutt, og hold på distansen. Ja, jeg svarte på en av meldingene, fordi jeg syntes det ville virke vel bittert å la være, da det var noe rent hyggelig. Men etter det har jeg ikke svart. Antagelig tar han hintet nå. Jeg vil for f ikke være en back up! Eller noen han kan tekste om han kjeder seg. Syns bare det var så overraskende dobbeltkommunikasjon da han vitterlig var den som satte strek. Anonymkode: 0d509...4e8 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå