AnonymBruker Skrevet 29. mars #1 Del Skrevet 29. mars Jeg øver med pendel. Still et spørsmål det er mulig å svare ja eller nei på. De 10 første er sikret et svar. Kommer det flere tar jeg så langt jeg makter Husk på at jeg er bare under øving. Ikke ta svarene fra meg på ramme alvor. Om du er usikker så oppsøk flere for lesing. Jeg svarer ikke på spørsmål angående helse, død eller "skal jeg bli sammen med ___?" Anonymkode: 03666...060 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa30 Skrevet 29. mars #2 Del Skrevet 29. mars Blir vi gift i løpet av året? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #3 Del Skrevet 29. mars Blir det slutt mellom samboer og meg? Anonymkode: 8f88e...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #4 Del Skrevet 29. mars Blir jeg smittet av omgangssyken hvis jeg drar på hyttetur i helgen? De som har vært det denne uken har vært syke, og jeg er redd for smitte hvis jeg drar. Takk for svar😊 Anonymkode: 9d61a...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #5 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blir jeg smittet av omgangssyken hvis jeg drar på hyttetur i helgen? De som har vært det denne uken har vært syke, og jeg er redd for smitte hvis jeg drar. Takk for svar😊 Anonymkode: 9d61a...c63 - jeg ser du ikke svarer på spørsmål ang helse. Nå gjelder ikke dette kronisk helse eller alvorlig helse, men hvis du syns det var et dumt spørsmål, så spør jeg heller «er det en god idé å dra på hytteturen i helga?» Anonymkode: 9d61a...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #6 Del Skrevet 29. mars 3 hours ago, Melissa30 said: Blir vi gift i løpet av året? Ja. Et tydelig ja. - TS Anonymkode: 03666...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #7 Del Skrevet 29. mars 3 hours ago, AnonymBruker said: Blir det slutt mellom samboer og meg? Anonymkode: 8f88e...734 Pendelen viser "kanskje" Den var først kort på "vet ikke" så kort "nei" før den svingte den veldig mye på "kanskje" Anonymkode: 03666...060 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #8 Del Skrevet 29. mars 1 hour ago, AnonymBruker said: - jeg ser du ikke svarer på spørsmål ang helse. Nå gjelder ikke dette kronisk helse eller alvorlig helse, men hvis du syns det var et dumt spørsmål, så spør jeg heller «er det en god idé å dra på hytteturen i helga?» Anonymkode: 9d61a...c63 1 hour ago, AnonymBruker said: Blir jeg smittet av omgangssyken hvis jeg drar på hyttetur i helgen? De som har vært det denne uken har vært syke, og jeg er redd for smitte hvis jeg drar. Takk for svar😊 Anonymkode: 9d61a...c63 Det spørsmålet var helt greit. Tar ditt første spørsmål jeg❤️ Pendelen viser nei -TS Anonymkode: 03666...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellaaa Skrevet 29. mars #9 Del Skrevet 29. mars Burde vi få et barn til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 29. mars #10 Del Skrevet 29. mars Kommer jeg til å få et barn til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #11 Del Skrevet 29. mars 3 minutter siden, Stellaaa said: Burde vi få et barn til? Det står litt mellom "ja" og "vet ikke" -TS Anonymkode: 03666...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #12 Del Skrevet 29. mars 3 minutter siden, Anononyma said: Kommer jeg til å få et barn til? Pendelen viser "vet ikke" Når det er dette svaret kan det være noe uavklart og kommer an på valg og avgjørelser du tar i kommende fremtid. Anonymkode: 03666...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #13 Del Skrevet 29. mars Hei om du har tid, har mannen jeg tenker på et problem med meg? Føler han alltid må trykke meg litt ned, på en subtil måte riktignok men føler meg helt rar etter møter med ham. Forsøker han å trykke meg ned? Takk. Anonymkode: 9a27b...e1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #14 Del Skrevet 29. mars Bør eg klippe meg kort på håret? Anonymkode: 53627...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #15 Del Skrevet 29. mars Kommer jeg til å finne og kjøpe småbruk iløpet av 2024? på forhånd tusen takk ☺️❤️ Anonymkode: 8891c...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #16 Del Skrevet 29. mars Vil forholdet jeg er i gradvis bli bedre og bedre? ❤️ Anonymkode: 9d61a...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa30 Skrevet 29. mars #17 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Et tydelig ja. - TS Anonymkode: 03666...060 Takk😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #18 Del Skrevet 30. mars 20 hours ago, AnonymBruker said: Hei om du har tid, har mannen jeg tenker på et problem med meg? Føler han alltid må trykke meg litt ned, på en subtil måte riktignok men føler meg helt rar etter møter med ham. Forsøker han å trykke meg ned? Takk. Anonymkode: 9a27b...e1a Du spurte to spørsmål, men tar det ene jeg fremhevet i fet skrift. Er takknemlig for tilbakemelding. Pendelen viser nei. Anonymkode: 03666...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #19 Del Skrevet 30. mars 20 hours ago, AnonymBruker said: Bør eg klippe meg kort på håret? Anonymkode: 53627...20f Pendelen viser vet ikke. Det må du kjenne på selv Anonymkode: 03666...060 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #20 Del Skrevet 30. mars 20 hours ago, AnonymBruker said: Kommer jeg til å finne og kjøpe småbruk iløpet av 2024? på forhånd tusen takk ☺️❤️ Anonymkode: 8891c...2b1 Pendelen viser nei -TS Anonymkode: 03666...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå