Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt kontakt med en på snap i lang stund nå.

Har lyst å møtes..har hatt lyst til det lenge.. Har sagt at han må si fra hvis han vil møtes. Han har sagt ja,men har ikke hørt noe mer. Virker som ham vare vil ha kontakt på snap. I går fikk jeg en snap der det så ut son han var en annen plass. Spurte hvor han var,men fikk ikke svar.

Stor sannsynlighet at han er hos en annen dame ja?

Og stor sannsynlighet for at han aldri vil møtes?

Anonymkode: 111b8...3ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er nok ikke veldig interessert.

Anonymkode: b0226...2cc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har lyst å møtes..har hatt lyst til det lenge.. Har sagt at han må si fra hvis han vil møtes. Han har sagt ja,men har ikke hørt noe mer. Virker som ham vare vil ha kontakt på snap. I går fikk jeg en snap der det så ut son han var en annen plass. Spurte hvor han var,men fikk ikke svar.

Han er kun ute etter en digital relasjon med deg. Sjekk tråden her inne med samme tema. 

Anonymkode: 6d6fc...071

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Han er kun ute etter en digital relasjon med deg. Sjekk tråden her inne med samme tema. 

Anonymkode: 6d6fc...071

Hvor finner jeg den? Hva skal jeg søke på?

Skrevet

Du kan jo komme med et konkret forslag på tid og sted. Det er kanskje enklere å få et klart svar da.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis en gutt spør meg om jeg vil møtes, og jeg sier ja. Da forventer jeg at han kommer med et konkret forslag.

Mener du at han som er blitt spurt skal komme med et forslag?

Hvis dere har aldri møttes, så er dere vel ikke kommet så langt som å vite om det blir noe forhold med dere, vil jeg tro. Kanskje er han hos en dame. Kanskje ikke. 

Å ha kontakt på Snap hvis det er kun snap kontakt, er vel ikke det særlig personlig, hadde jeg tenkt. Hadde det vært kjekt, så hadde jeg selv kommet med et konkret forslag og tid

svartkatt skrev (Akkurat nå):

Du kan jo komme med et konkret forslag på tid og sted. Det er kanskje enklere å få et klart svar da.

Nettopp

AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (12 minutter siden):

Hvis en gutt spør meg om jeg vil møtes, og jeg sier ja. Da forventer jeg at han kommer med et konkret forslag.

Mener du at han som er blitt spurt skal komme med et forslag?

Hvis dere har aldri møttes, så er dere vel ikke kommet så langt som å vite om det blir noe forhold med dere, vil jeg tro. Kanskje er han hos en dame. Kanskje ikke. 

Å ha kontakt på Snap hvis det er kun snap kontakt, er vel ikke det særlig personlig, hadde jeg tenkt. Hadde det vært kjekt, så hadde jeg selv kommet med et konkret forslag og tid

Nettopp

Har jo spurt om det. Inviterte på middag og fikk ja. Når jeg spurte om dagen passet så fikk jeg ingen svar... det syns jeg er ganske uhøflig!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har jo spurt om det. Inviterte på middag og fikk ja. Når jeg spurte om dagen passet så fikk jeg ingen svar... det syns jeg er ganske uhøflig!

Da hadde jeg bare sletta fyren.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så minst 2 ganger han har droppa å svare deg? Det er ikke noe å hente der, du burde bare slette han.

Anonymkode: b0226...2cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.3.2024 den 18.02):

Enig at det var uhøflig. Da glemmer du ham og går videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...