Gå til innhold

Hva slags klær liker du best å kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vanja2345 skrev (På 29.3.2024 den 23.31):

Treningstøy. Har idiotisk mye. Tror alltid at det skal bli litt gøyere å gå på trening med ny tights osv😆🫣

Samme her. Og joggesko. Men jeg trener mye, så klærne blir alltid brukt. :) men har sikkert bortimot 15 par dyre joggesko. Loggfører på strava hvor mye de er løpt i, og er litt for rask å kjøpe nye. Ingen trenger 3 par piggsko f.eks 🙈

AnonymBruker
Skrevet

A-formede kjoler og skoletter med snøring. 

Anonymkode: aa586...cec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kjoler. 

Anonymkode: ff8df...fb5

Jeg også. Kjøper veldig ofte kjoler, har over 300 stykker og kan vel si at jeg samler på fine/dyre kjoler. Men bruker omtrent aldri noen av de 😅

Anonymkode: 8972f...074

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg også. Kjøper veldig ofte kjoler, har over 300 stykker og kan vel si at jeg samler på fine/dyre kjoler. Men bruker omtrent aldri noen av de 😅

Anonymkode: 8972f...074

Hvorfor ikke bruke dem? har vel 80 kjoler og bruker kjole hver dag. Nyter å kjøpe kjoler.

• Liker 1
Skrevet

Kjoler! Elsker å gå med kjole 😍 

Kåper, men kjøper ikke ofte. Har noen som jeg såå fornøyd med.

Ellers er jeg veldig glad i å kjøpe nytt treningstøy 🙈🙈🙈 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har genserdilla. Strikk, altså, for høst og vinter. Jeg gleder meg alltid til høstklærne kommer, til å se hva slags gensere som blir å finne. ❤️ Men jeg prøver å holde meg i skinnet, for det er jo grenser for hvor mange gensere jeg trenger. Det holder hardt noen ganger. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker å kjøpe/forbruke minst mulig, så - ingenting jeg liker.

Anonymkode: 7b976...907

AnonymBruker
Skrevet

Sko og jakker

Anonymkode: 3deb9...d88

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Liker å kjøpe/forbruke minst mulig, så - ingenting jeg liker.

Hvorfor svarer du da???

Anonymkode: 3deb9...d88

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjoler og sneakers. Bukser er vanskeligst

Anonymkode: a68a3...348

Skrevet

Jakker og ullgensere. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 0.15):

Jeg er veldig svak for kule sneakers, kule sportssokker, ikke Ole Brum- sokker etc, men også hettegensere og behagelige college gensere. Delvis kule Adidas jakker. 

Anonymkode: bdbb5...b30

Haha, jeg elsker Ole Brumm-sokker! Ingen som ser dem unntatt meg da, går jeg i antrekk der sokkene vises har jeg på nøytrale sokker. 

Ellers liker jeg å kjøpe topper/bluser til litt «halvpyntede» antrekk. Og lange sommerkjoler og linbukser. 

Anonymkode: f809b...cc5

Skrevet

Ullgensere, jakker, jeans og kjoler. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.3.2024 den 22.39):

T-skjorter. Går kun i det, sommer som vinter.

Anonymkode: 57559...03c

Det gjør jeg også, men bruker jo noe over når det er kaldt.

• 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kjoler

Anonymkode: 77b58...d4b

Skrevet

Skjørt, sokker, cardigans og jeg er svak for en god singlet 🥰 Bluser som passer (er få av dem), blir nesten alltid med hjem, som jo er både og. 
Shopper lite, men skal ta en runde nå, og har da liste over hva jeg faktisk trenger og vil følge den. Det kan være det likevel sniker seg inn noe annet da om det er noe spesielt 🤪🤓🫣 

Skrevet

50- og 60-tallskjoler. 

AnonymBruker
Skrevet

Om det er en tilbud/rest-kasse med billige sokker/strømpebukser klarer jeg ikke la vær å raske med meg noen, selv om jeg vet noen av de bare kommer til å bli liggende.. dumme meg.

AnonymBruker
Skrevet

Klær og SKO til barnet😅

Anonymkode: 225d3...e64

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid elsket å kjøpe sko. 

Om jeg sliter med å finne det jeg egentlig skal handle, så ender jeg gjerne opp i en skobutikk og ser på sko istedenfor. 

Og da snakker vi ikke om høye heler eller dyre merkesko,  for jeg har stort sett ingenting av det. Det er mest hverdagssko det går i. 

Anonymkode: b0f2d...9d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...