Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #1 Skrevet 6. februar 2006 Hvorfor går så mange gutter med bling bling! Det finnes jo ikke sexy...... Selv har jeg en ekte mann(dvs.velstelt og tøff)
Gjest 2324 Skrevet 6. februar 2006 #2 Skrevet 6. februar 2006 Det kan være fint, men da må man være typen til det. Og selvsagt må det ikke bli for mye..
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #3 Skrevet 6. februar 2006 (endret) Det kommer helt an på både antrekket og som Milah sier,typen.Litt bling er fint Endret 6. februar 2006 av ~Alwa~
Seigdama Skrevet 6. februar 2006 #6 Skrevet 6. februar 2006 Hva er bling bling?? ← Gjerne diamanter i ørene, som feks. David Beckham
Ginen Skrevet 6. februar 2006 #7 Skrevet 6. februar 2006 Jeg liker det jeg. Altså ikke sånn hiphopgangsta-blingbling-galskap, men f.eks en liten dobb i øret, og et panser-kjede som ligger inntil halsen. Syns det er sexy med dette og en "trang" t-skjorte/trøye. Har også sett noen med et litt lengre kjede i svart lær og noe dill på. Sjekk ut Pilgrim-serien for menn! Sukk.....
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #9 Skrevet 6. februar 2006 Jeg liker det jeg. Altså ikke sånn hiphopgangsta-blingbling-galskap, men f.eks en liten dobb i øret, og et panser-kjede som ligger inntil halsen. Syns det er sexy med dette og en "trang" t-skjorte/trøye. Har også sett noen med et litt lengre kjede i svart lær og noe dill på. Sjekk ut Pilgrim-serien for menn! Sukk..... ←
viren Skrevet 7. februar 2006 #10 Skrevet 7. februar 2006 Jeg synes bling på gutter (i moderate mengder!) kan være kjempesexy
Gjest Gjest_Englepus_* Skrevet 7. februar 2006 #11 Skrevet 7. februar 2006 Joda! Bare det er litt røft så. Diamant i øret blir litt feminint synes jeg.
Gjest Nemesis Skrevet 7. februar 2006 #12 Skrevet 7. februar 2006 Alt kler den smukke. Det er mye jeg i utgangspunktet ikke syns er det helt store, som ser helt fantastisk ut på enkelte. Selvsagt må man kle det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå