Gå til innhold

Dere som har begynt å blø av dere selv etter missed abortion

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kroppen greid å kvitte seg med alt uten hjelp? 

Er i den situasjonen nå. Oppdaget MA for nøyaktig 1 uke siden. Da hadde embryo stoppet opp for 2-3 uker siden. Begynte å blø i går. Småblødninger med koagulasjon. Har en slags nedpress og trykketrang nesten, men kommer foreløpig ikke noe stort. Men jeg håper så veldig at jeg kan få ut dette naturlig uten hjelp. Sykehustime neste uke.. Drømmen er at de skal se på ul at livmor er tømt og fin 🙈 er det håp? 

Var i uke 9 og det stoppet opp i uke 6.

Anonymkode: 1adc4...8e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Roppen min klarte det ikke. Jeg hadde likt som deg, ble oppdaget i uke 9 at det ikke hadde utviklet seg normalt på noen uker. Begynte å blø noen uker etter det igjen, og etter noen dager med litt blødning kom det masse over noen få timer. Småblødning deretter i noen dager. På sykehuset så de at alt fortsatt ikke var ute, og etter to runder Cytotek helt uten effekt fikk jeg utskrapning. Innen da var jeg bare glad for å være ferdig med det.

Ble gravid igjen etter første mens, og alt ser fint ut! 😊

Anonymkode: 1cd0e...297

• Hjerte 1
Skrevet

Kroppen min klarte det. MA ble oppdaget på Ultralyd I uke 10. Hadde sluttet å utvikle seg i uke 8 + 2. Begynte å blø på dagen det skulle vært uke 12, og etter et par dager Var alt ute. Fikk meg riktignok en time på sykehus rett etterpå, så de kunne sjekke at alt var ute.

• Hjerte 1
Skrevet

Byrja å blø når eg var 10-11 veker på veg, ul viste at embryoet hadde stoppa utviklinga rundt v 6 men resten hadde fortsett utviklinga. Småblødninga gjekk over i full spontanabort på kvelden, blødde veldig mykje, sann redd for å gå å legge meg-mykje. Ul 6 dagar seinare viste at alt var ute. Hadde to spontanabortar til i veke 6-7, men desse var mest som vanleg mens å rekne, sjekka ikkje desse med ul. Fekk til slutt eit barn til :) 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere! Da får jeg bare vente og se♥️

Anonymkode: 1adc4...8e7

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...