Gå til innhold

Hva har du spist til frokost (uten bilde)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:D ...i dag ble det to skiver med "tunfiskrøre" med vanlig agurk i tynne skiver på. Normalt sett hadde jeg drysset på pepper og litt annet krydder, men denne her kommer perfekt fra butikken. Regner med at mine fiskevitaminer er i boks i dag. :spise: 
Ehh...melk og kaffe også. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To grovbrødskiver med akkurat passe kokt egg, krydder og ketchup på. Kaffe, melk.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tomatbønner. Egg og bacon.

Tomatbønnene stod og godtgjorde seg i ovnen på 100° fra i går kveld. Eddik,brunt sukker,tomatsaus og litt chili. Slik det skal lages!

Anonymkode: e743d...cd1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en ristet skive med avocado smørt utover, plantebasert skinke, med salt og pepper, og agurk, paprika og sylteagurk ved siden av. Kaffe og vann til drikke. 
Enkel og god frokost. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1 brødskive med pålegg,juice og kaffe. Samme frokosten hver eneste dag hele året her.

Anonymkode: 4a053...d35

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ristet gresk landbrød med hjemmelaget tapenade av oliven og grillet paprika, toppet med mozzarella. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker

Proteinyoghurt med pasjonsfrukt, havregryn, frø, rosiner, og noen blåbær 😋

Anonymkode: 835a7...843

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei skive energibrød med nøkkelost og ei med brunost. Kaffe, melk. Nammenam. :D 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Energiskive med to egg, ei med rekesalat og ekstra reker på. :spise: Kaffe og melk. 
Energibrødet ser slik ut, så vet vi det: 
83e513d1-0560-41c6-ab95-a2760b3972a5.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ostesmørbrød med rester av tacokjøttdeigen fra i går. Digg! Skulle jo tatt bilde og lagt i den andre tråden, men glemte det. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte også å ta bilde, men jeg spiste nystekte rundstykker med smør og ripsgele. Kaffe og vann til. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kalverull og potetsalat på den ene skiva - Nøkkelost på den andre. Melk og kaffe. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Jeg spiste veldig digg  vegansk økologisk pitsa bolle som jeg hadde lagt dagen før, hadde også chiaknekkebrød vedsiden av bollen.  Tokk også med en tunfisksandwicht, (hjemmelaget) som jeg spiste i undervisningen. Anbefaler å spise tunfisk, veldig sunt og godt. Tunfisken min hadde  en aroma som minner om leverpostei og en marinsk lukt. Smaken er mer fiskeaktig, men leverpostei lukta klarer å snike seg inn i smaken også. anbefaler på sterk måte å få mer tunfisk inn i kostholdet ditt. :katt2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...