Gjest liker_rimming Skrevet 22. desember 2008 #61 Skrevet 22. desember 2008 Hadde egentlig tenkt å ikke svare her pga mange nedlatende og useriøse svar men gjør det likevel.... Jeg og kona gjør dette som en naturlig del av vårt sexliv. Dvs det er oftest hun som gjør det på meg. Vi har vært sammen i 12 år, og hun har rimmet meg nesten like lenge (da snakker vi Rimming med stor R, ikke bare kiling med tunga på lukkemuskelen). Aldri har vi opplevd ubehag i form av diare eller oppkast pga dette. Vi er renslige og sørger for at det er gullende rent der nede, både utenfor og innenfor rumpehullet (for dere som ikke vet det går det fint å vaske seg innenfor der). En kan bli syke av mye. Dårlig håndhygiene, dårlig hygiene på kjøkkenet, eller i underlivet. Har dere noengang tenkt over hvor mye bakterier og annet uhumsk som finns på treningsapparater og i garderobene? Det er nok mye mer enn kan bli dårlig av enn rumpeslikking, så lenge en tar hygienen litt alvorlig. Iallefall så setter vi så stor pris på dette at det er verdt den mikroskopiske risken. Syns noen av dere har en ganske nedlatende tone ovenfor de som liker å eksperimentere med anale gleder. Skjerp dere. Hadde dere overvunnet fobiene deres og prøvd litt selv tror jeg nok mange av dere hadde snudd meningene deres.
neeta86 Skrevet 7. februar 2009 #62 Skrevet 7. februar 2009 Elsker å slikke et rompehull og elsker å få mitt slikket :) Gjør det ikke vær gang vi har sex,men variasjon i sexlivet er bra
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #63 Skrevet 22. februar 2009 Ja, sjeg slikker gjerne min dame der hvis hun liker det. Vel, har vel egentlig aldri møtt noen som ikke liker å bli slikket der heller. Noen er litt reservert mot analsex til en begynnelse. Men slikking har jeg aldri opplevd som noesom noen skulle ha aversjoner mot, nei. De fleste jeg har møtt virker synes det er litt kinky og tenner på det...
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #64 Skrevet 22. februar 2009 Ja, sjeg slikker gjerne min dame der hvis hun liker det. Vel, har vel egentlig aldri møtt noen som ikke liker å bli slikket der heller. Noen er litt reservert mot analsex til en begynnelse. Men slikking har jeg aldri opplevd som noesom noen skulle ha aversjoner mot, nei. De fleste jeg har møtt virker synes det er litt kinky og tenner på det... Vil ikke slikkes i rompen selv fordi jeg ikke tenner på det da det for meg ville føltes litt vel "homoerotisk". Men helt i orden at andre gjører det
Rimmern Skrevet 22. februar 2009 #65 Skrevet 22. februar 2009 Vil ikke slikkes i rompen selv fordi jeg ikke tenner på det da det for meg ville føltes litt vel "homoerotisk". Homo, ja? Klart det. Du BLIT faktisk homo av å bli slikket der. Men helt i orden at andre gjører det Det var da fryktelig sympatisk og gavmildt av deg! Så flott at det er greit for deg at andre gjør det! Jeg gir meg ende over.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #66 Skrevet 22. februar 2009 Homo, ja? Klart det. Du BLIT faktisk homo av å bli slikket der. Det var da fryktelig sympatisk og gavmildt av deg! Så flott at det er greit for deg at andre gjør det! Jeg gir meg ende over. Vel... Vet ikke helt hva du vil med ditt innlegg som ikke tilfører noenting til noe, barnslig var det i allefall. Jeg skrev hva jeg selv ville følt overfor det. Det gir ikke MEG tenning å bli slikket i rompa, kan ikke tenke meg det en gang og JEG føler at for MEG ville det vært homoerotisk, men jeg mener IKKE at du bør føle det hvis du liker det. Men jeg liker som sagt at slikke kvinner i rompa hvis jeg ser at hun liker det, ingen problemer med det. Du trenger ikke dømme meg for mine seksuelle preferanser, jeg dømmer ikke deg for dine. Hvis du fex liker bli bæsjet på og kjørt med dildo i rompen eller ikke tåler annet enn misjonæren så er det fint for deg om du finner en mann/dame som vil gjøre nettopp det med deg. Det gjør meg hverken gavmild eller sympatisk i noen forstand på bakgrunn av mitt innlegg.
aline Skrevet 22. februar 2009 #67 Skrevet 22. februar 2009 jeg skal ærlig innrømme at jeg er blant de som faktisk tenker bakterier i den grad at jeg ikke har noe lyst til å prøve rimming. at man bare skal nyte og slutte og tenke, er slik jeg ser det, bare delvis sant, dersom man tenker helse også. etter hva jeg vet, så er det ved analsex viktig å ikke gå fra analen til vagina, pga at bakteriene fra analen kan skape problemer om de blir overført til vagina. Dette er også grunnen til at man blir anbefalt å tørke seg forfra og bakover når man er på do. For meg betyr dette at vi har bakterier i analen, som fungerer litt annerledes en bakteriene vi har i munnen, selv om jeg vel også har hørt at munnen er der vi har flest bakterier. Har likevel ikke hørt om noen som har blitt syke pga overføring av de vanlige bakteriene man har i munnen, ved oralsex. Jeg kan fint nyte analsex med penetrering, men ville ikke sugd ham etterpå, og han må enten bruke kondom eller ikke være i nærheten av vagina i etterkant (har slitt med hyppig blærekatarr etter sex tidligere, og er ikke veldig glad i tanken på å få feil bakterier feil plass) Men tunge og munn vil jeg helst ikke ha der bak, hovedsakelig pga tanken på dette med feil bakterier på feil plass. At mange gjør det uten å bli syke, gjør ikke at jeg klarer å trenke noe mindre på dette. Jeg fordømmer ikke at andre gjør det, og skal gjerne være med på at min "frykt" kanskje ikke egentlig er noe jeg trenger å være engstelig for, og kanskje jeg går glipp av noe mange synes er godt og som jeg selv kanskje kunne syntes var godt, men per idag, føles det ikke lystfrembringende med rimming.
LitaPia Skrevet 23. februar 2009 #68 Skrevet 23. februar 2009 Både jeg og sambo setter pris på dette i ny og ne, da kun i dusjen når vi er skinnende rene og pene
Gjest laaaaaoooo Skrevet 13. mars 2010 #69 Skrevet 13. mars 2010 Psss han "elskeren" min syns sånt er kjempenice suuupanaaaaiiiiiissssssssst det jeg liker jo også personlig å tømme rævhemsen i munnen på samboeren min, men tror ikke hun liker det så godt desverre noen som har noen innvendinger eller erfaring med bæsjsprutting i munn? hilsen unghingsten med magasjau
Gjest TikiWonTiki Skrevet 13. mars 2010 #70 Skrevet 13. mars 2010 Jeg har ikke fått ei tunge der bar (og var det meg, ville jeg helst ha en tunge som hadde mistet smaksløkene ), men kjæresten min spytter i rompa og gnikker meg bak, og det er DEIIIILIG :gjeiper:
Gjest Norass Skrevet 14. mars 2010 #71 Skrevet 14. mars 2010 Men hvem var det som fikk ideen om å sleike noen i rompa da? Hvor kommer det fra? var det en kar som plutselig tenkte : "Ojda! Fantastisk! Kanskje vi kan slikke folk i rompa også! Bare for å virkelig vise at vi mennesker er besatte av å sexe hele tiden!"
Rimmern Skrevet 14. mars 2010 #72 Skrevet 14. mars 2010 Det er omtrent like teit som å spørre hvem som først fikk idéen om å suge kuk eller slikke fitte. Jeg mener - det er jo tross alt unødvendig fra et forplantningsperspektiv.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #73 Skrevet 14. mars 2010 Dette er godt å bli gjort på, og det er deilig å gjøre det når det tenner partneren. Det er da ikke værre enn å bruke tunga andre steder. Man vasker seg naturlig nok før noe sånt. Men det er ikke alle som liker det, og det må respekteres. Men de må også respektere at det er noen som liker det Og de må igjen respektere at det er noen som respekterer dem fordi de respekterer de som gjør det osv...... Haha! Er enig;)
Yuri-G Skrevet 14. mars 2010 #74 Skrevet 14. mars 2010 Men hvem var det som fikk ideen om å sleike noen i rompa da? Hvor kommer det fra? var det en kar som plutselig tenkte : "Ojda! Fantastisk! Kanskje vi kan slikke folk i rompa også! Bare for å virkelig vise at vi mennesker er besatte av å sexe hele tiden!" Smaken er vel som baken.... spesiellt etterpå.
Gjest Gjest_lille my_* Skrevet 14. mars 2010 #75 Skrevet 14. mars 2010 Kjæresten min forguder rumpesprekken og endetarmsåpningen min, og tilbringer gjerne timesvis der bak. Han legger ansiktet sitt mellom rumpeballene mine og snuser, slikker hele sprekken våt og leker med rumpehullet. Han liker også å gjøre dette når det er noen dager siden jeg har dusjet, da det blir mere smak En herlig og pirrende sengeaktivitet som vi setter stor pris på begge to. Foreløpig har det vært uaktuelt for meg å rimme kjæresten min, da han har en svært sterk rumpelukt som jeg ikke orker å kjenne. Han dusjer og vasker seg hver dag med intimsåpe, men allikevel lukter det surt og intenst. Er dette generelt typisk for menn? Hadde vært greit å visst hvordan man fjerner slike dunster, jeg har nemlig lyst til å gjengjelde tjenesten til kjæresten min :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #76 Skrevet 14. mars 2010 Rimming er topp det. Intimt, deilig, pirrende, kinky. Har en kjæreste som elsker å gjøre det på meg. Skal innrømme det tok litt tid før jeg gjengjeldte tjenesten - men elsket det selv fra første sekund
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #77 Skrevet 14. mars 2010 Han liker også å gjøre dette når det er noen dager siden jeg har dusjet, da det blir mere smak En herlig og pirrende sengeaktivitet som vi setter stor pris på begge to. Det er ihvertfall noen som ikke er redd for bakterier.
lizzie88 Skrevet 14. mars 2010 #78 Skrevet 14. mars 2010 Høhø, er jo som å slikke ren en tom søppelbøtte. Lukter fælt, er full av bakterier og det er det avfallet bruker å være. Nei takk for min del...
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #79 Skrevet 15. mars 2010 Fitte: Lukter "fælt", og det er der urin, menstrasjon og utflod pleier å være. Nei fysj, at noen orker.
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #80 Skrevet 15. mars 2010 Høhø, er jo som å slikke ren en tom søppelbøtte. Lukter fælt, er full av bakterier og det er det avfallet bruker å være. Nei takk for min del... Dater du søppelbøtter? Jeg slikker en del av kroppen til min superdeilige mann som jeg elsker hver eneste lille millimeter av:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå