Gå til innhold

Rimjob

Gjest CarlGustaf

Anbefalte innlegg

Skrevet
Unnskyld, kan ikke dy meg men jeg ser deg for meg i en grågrønn drakt med håret satt opp i en stram knute og litt sånne strenge hornbriller på nesa.

Psss han "elskeren" min syns sånt er kjempenice :ler:

Skrevet
DA fikk jeg vite hva "rimjob" er for noe...!

Vi andre lærte det på south park filmen :D

:ler:

:grine2:

Ja, hvem vet, synes de av og til virker litt fraværende bak kassa der!  :overrasket:

:grine2:

Eller synes jeg at man bør feie for egen dør. Det verste man kan gjøre mot seg selv seksuelt sett er å være uptight (fant ikke på et tilsvarende norsk ord...). ;)

• 1 måned senere...
Gjest slikke
Skrevet

Ja, vi er begge hygieniske og hun elsker å bli slikket litt rundt hullet når jeg gir henne litt vorplay kosing. hun må selvfølgelig være barbert nedentil ellers vet jeg ikke om jeg hadde orket, har ikke det problemet med dama mi hvertfall ;)

Gjest Gjest_elisa_*
Skrevet
Ja, vi er begge hygieniske og hun elsker å bli slikket litt rundt hullet når jeg gir henne litt vorplay kosing. hun må selvfølgelig være barbert nedentil ellers vet jeg ikke om jeg hadde orket, har ikke det problemet med dama mi hvertfall ;)

Bra det er fler som nyter det, da er jeg ikke alene :grine2: ;):sjarmor:

Skrevet

Min eks var veldig keen på å slikke meg i rompa. Det kiler jo noe helt grusomt, og ikke liker jeg det noe særlig heller, det var ikke ofte han fikk lov til det, for å si det sånn...

Samboeren min liker det ikke, noe som passer meg ypperlig. Og jeg kunne aldri ha gjort det på han, det er ikke noe som tenner meg. Dessuten er han veldig påpasselig med rompa si, så jeg hadde nok ikke sluppet til der om jeg hadde prøvd :ler:

Gjest baby-E
Skrevet
Leste overskrifta litt fort, trodde det stod Rimijobb, altså at det var å sitte i kassa på Rimi det var spørsmål om.

:ler:

jeg også :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
:sjarmor:  Ja takk...... Men ikke hver gang. Tenker en gang i mnd. holder for min del. Da blir det ca 1 pr 20

Analen er jo flott.

• 4 uker senere...
Skrevet

tenner veldig på å slikke i rompehullet på dama, men vil ikke at hun skal gjøre det på meg

• 2 år senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hva gjør dere egentlig etter rimmingen? er dette forspillet til analsex, avslutningen eller når finner gjør dere det? og kysser dere etterpå eller er det tannpuss?

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min gjør det på meg, vi gjør det under forspillet. Pleier å stå på knærene foran han mens han slikker meg og bruker tungen på meg bak. Jeg syns dette er veldig pirrende, men vi har ikke analsex.. Men vet at han vil det, men akkurat det er jeg ikke komfertabel med. Må bli mer trygg på han først.

Og ja.. Vi kysser jo etterpå, men han er ikke besatt med tungen sin der bak, mhan er der innimellom mens han slikker meg vanlig.

Gjest Gjest_Jente_*
Skrevet

Jeg elsker det når sambo gjør dette på meg! Syns det er ufattelig deilig og opphissende. Jeg kliner gjerne med han etterpå. Men suger ikke pikk etter analsex. Jeg vil gjerne slikke ham også, men aner ikke om han vil like det, hihi... Får meg ikke helt til å spørre. Men han elsker det når jeg slikker ballene hans, og beveger meg litt under dem også, så kanskje...

• 1 måned senere...
Gjest Lille Bie
Skrevet

Jeg elsker å slikke kjæresten "der bak"! det er noe av det mest pirrende vi vet om! hun gjør det ikke like mye på meg, da jeg liker bedre å slikke og hun er ytters fornøyd med det! :fnise:

Det er så utrolig deilig å se henne stå på knærne i senga, med ansiktet ned i madrassen mens jeg "går løs på henne" :ler:

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hvor mange drittunger er det egentlig her inne? Større samling med anonyme (selvsagt) drittungeinnlegg har jeg jaggu ikke sett noe sted utenfor vgnett. Hvis adminstrering og moderering av forumet skal ha noe for seg, så burde man slett disse anonyme trolleinnleggene, for å sørge for at forumet har en _viss_ minimumskvalitet for de som faktisk bruker det seriøst.

Annonse
Skrevet

Må støtte min seksuelle helt Rimmis her også jeg...

Altså, om jeg suger, slikker, rimmer eller what not, så er det del av sexen, jeg har ikke en forhåndsbestemt plan eller liste jeg følger, med avklarte tisse og tannpuss-pauser.

Hva er mer opphissende enn å kysse etter at han har slikket meg her eller der, eller å kysse etter at jeg har svelgt når han kommer i munnen min?

Slapp av når dere har sex, folkens. Kos dere med kroppene til hverandre, ikke definer alt så jævlig!

Livet er for kort!

Skrevet
Må støtte min seksuelle helt Rimmis her også jeg...

Altså, om jeg suger, slikker, rimmer eller what not, så er det del av sexen, jeg har ikke en forhåndsbestemt plan eller liste jeg følger, med avklarte tisse og tannpuss-pauser.

Hva er mer opphissende enn å kysse etter at han har slikket meg her eller der, eller å kysse etter at jeg har svelgt når han kommer i munnen min?

Slapp av når dere har sex, folkens. Kos dere med kroppene til hverandre, ikke definer alt så jævlig!

Livet er for kort!

Endelig ett fornuftig innlegg..... Ikke tenk så himla mye, bare gjør!!!

DEILIG DEILIG DEILIG:) Heldigvis så er vi like både seksuelt og ellers, takk og lov for fantastiske menn:)

Gjest Betty89
Skrevet

Kan ikke si at jeg tenner på det nei! Vil ikke tenke på hvor mange bakterier det er der, selv om man har vasket seg.

• 2 uker senere...
Gjest robby gjest
Skrevet

Må si det er mange rare svar her

mange nedlatende!!

jeg og kjæresten har et veldig fint forrhold til rimming :)

jeg (gutt) elsker og slikke henne der bak,gjerne mye,lenge, mens hun sitter på ansiktet mitt og sprer rumpeballene med henda :)

hun liker det også veldig :)

og hun har ikke noe spesiellt problem med å kysse meg etterpå :)

det er klart man kan få diarè av det,første gangen man gjør det, men kroppen får jo i seg bakteriene, og da er de imune etterpå :) helt ufarlig,

men man skal jo være hygienisk når man har sex allerhelst :)

så en dusj før sex skader ikke :)

å plis slutt å være så nedlatende, om dere ikke har interesse av dette så er jo det naturlig for dere og syns det er ekkelt, men prøv å respekter de som faktisk syns dette er opphissende , og som har en mer utforskende og leken sexualitet :)

ps. hun har kysset meg i baken flere ganger ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...