Gå til innhold

Rimjob

Gjest CarlGustaf

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gud forby å få en tunge der bak når du sitter i rimikassa!  :ler:

:grine2:

Ja, hvem vet, synes de av og til virker litt fraværende bak kassa der! :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:grine2:

Ja, hvem vet, synes de av og til virker litt fraværende bak kassa der!  :overrasket:

:ler:

Skrevet

Ja, jeg liker det. (Rimjob, altså, ikke Rimijobb......) Samboeren min liker det også. Så der passer vi godt sammen! :)

Men forstår jo også at det er noen som ikke liker det, det er jo litt... tabu?

Gjest VisseGrenser
Skrevet

For meg er det ufattelig at noen vil bruke tunga si i avføringsåpningen til andre.

Hallo, det er der avføringen kommer ut... :overrasket:

Gjest Gorgonzola
Skrevet
For meg er det ufattelig at noen vil bruke tunga si i avføringsåpningen til andre.

Hallo, det er der avføringen kommer ut... :overrasket:

Eeehhhh.....hva med "vanlig" oralsex da du?

Å slikke ei jente et sted der både tiss og barn kommer ut?

Hallo! Hørt om hygiene?

Merkelig mange nedsettende og morske svar her synes jeg........... :fy_fy:

Gjest VisseGrenser
Skrevet
Eeehhhh.....hva med "vanlig" oralsex da du?

Å slikke ei jente et sted der både tiss og barn kommer ut?

Hallo! Hørt om hygiene?

Merkelig mange nedsettende og morske svar her synes jeg........... :fy_fy:

Folk får gjøre som de vil for meg, men litt rart at noen får matlyst etter at de har brukt tunga si der folks avføring kommer ut....

Er det mulig at det bare er meg som ikke likestiller urinåpning og avføringsåpning?

Jeg er hverken morsk eller nedsettende...jeg er bare full av undring. ;)

Gjest Very Victoria
Skrevet

Uansett om man er aldri så ren så kan men lett få i seg tarmbakterier hvis man slikker noens analåpning. Og da snakker vi om kraftig diarè & oppkast.

Skrevet

Unnskyld, men jeg syns faktisk det er litt komisk at man slikker et annet menneske i r*va. :ler:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Nei, vet du hva! Et sted går grensen. Total turnoff!

Skrevet
Kjæresten min gjør det av seg selv, av og til. Jeg vet ikke om jeg liker det eller ikke - det kiler så forferdelig at jeg får latteranfall før jeg får bestemt meg om det er bra eller ikke ;-) Jeg gjør det -ikke-.

:ler: Jeg leste først feil og trodde det sto "med seg selv", og skulle spørre hvor du hadde fått tak i dette slangemennesket hen *ser rare bilder i huet*

Skrevet
:ler: Jeg leste først feil og trodde det sto "med seg selv", og skulle spørre hvor du hadde fått tak i dette slangemennesket hen *ser rare bilder i huet*

Hahahah :ler:

Jeg synes det er ganske morsomt at enkelte snakker om bakterier og greier - si meg, kysser dere dere hverandre? Kroppens mest bakteriebefengte sted, og da snakker vi ikke snille bakterier, er kjeften. Ikke ræva.

Gjest VisseGrenser
Skrevet

Jeg synes det er ganske morsomt at enkelte snakker om bakterier og greier - si meg, kysser dere dere hverandre? Kroppens mest bakteriebefengte sted, og da snakker vi ikke snille bakterier, er kjeften. Ikke ræva.

Det hjelper ikke. Overfor avføring og endetarmsåpningen har jeg en ganske annen holdning enn til intimitet med munn/lepper. Bakterier eller ikke bakterier.

Jeg er ikke spesielt lei meg for at min personlighet reserverer seg mot endetarmsaktiviteter som til de grader byr meg i mot.

Et svært variert og spennende sexliv har ikke behov for å inneholde slike aktiviteter.

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Det hjelper ikke. Overfor avføring og endetarmsåpningen har jeg en ganske annen holdning enn til intimitet med munn/lepper. Bakterier eller ikke bakterier.

Jeg er ikke spesielt lei meg for at min personlighet reserverer seg mot endetarmsaktiviteter som til de grader byr meg i mot.

Et svært variert og spennende sexliv har ikke behov for å inneholde slike aktiviteter.

Unnskyld, kan ikke dy meg men jeg ser deg for meg i en grågrønn drakt med håret satt opp i en stram knute og litt sånne strenge hornbriller på nesa.

Om et svært varierende og spennende sexliv ikke har behov for å inneholde slike aktiviteter er vel ganske meningsløst og rimelig ovenfra-og-ned å påstå.

Tydeligvis mange som liker det og mange som ikke liker det, så trådstarter har vel muligens blitt klokere basert på alle svarene. Men jeg synes det er litt for mange av dere her inne som er bastante og til dels nedsettende på endel innlegg her. Skjerp dere' a !

Gjest VisseGrenser
Skrevet
Unnskyld, kan ikke dy meg men jeg ser deg for meg i en grågrønn drakt med håret satt opp i en stram knute og litt sånne strenge hornbriller på nesa.

Om et svært varierende og spennende sexliv ikke har behov for å inneholde slike aktiviteter er vel ganske meningsløst og rimelig ovenfra-og-ned å påstå.

Tydeligvis mange som liker det og mange som ikke liker det, så trådstarter har vel muligens blitt klokere basert på alle svarene. Men jeg synes det er litt for mange av dere her inne som er bastante og til dels nedsettende på endel innlegg her. Skjerp dere' a !

Ren og skjær sprøyt.

Du må mangle fantasi for aktiviteter som gir mye spenning, kåthet og glede, hvis du mener at slik sex må inneholde tungespiss i endetarm for å være fullkommen.

Jeg har uttrykt mine egne preferanser. Hva andre gjør får være opp til dem. Du kan heller ikke hindre meg i å stille meg ganske så undrende til aktivitetens fortreffelighet.

Bli voksen!

Skrevet
Ren og skjær sprøyt.

Du må mangle fantasi for aktiviteter som gir mye spenning, kåthet og glede, hvis du mener at slik sex må inneholde tungespiss i endetarm for å være fullkommen.

Jeg har uttrykt mine egne preferanser. Hva andre gjør får være opp til dem. Du kan heller ikke hindre meg i å stille meg ganske så undrende til aktivitetens fortreffelighet.

Bli voksen!

Det er vel ingen i tråden som mener at sex -må- inneholde det ene eller det andre for å være fulkomment? Jeg kan bare snakke for typen og meg selv, men den ene dagen kan vi nyte en kjapp en i misjonær og ingenting annet, mens neste dag holder vi på leeenge og prøver mange forskjellige ting. Litt utforskning er bare sunt, man oppdager mye festlig på den måten ;-)

Jeg for min del er helt nøytral til "rimjob" - fordi det kiler så ufattelig at jeg ikke klarer å ligge stille :-P

Gjest VisseGrenser
Skrevet
Det er vel ingen i tråden som mener at sex -må- inneholde det ene eller det andre for å være fulkomment?

Du ser sikkert at Gorgonzola tydeligvis mener at de som ikke putter tunga si i endetarmen på andre, har et veldig stusselig sexliv. H*n aner tydeligvis ikke hvor feil h*n kan ta.

Skrevet
Du ser sikkert at Gorgonzola tydeligvis mener at de som ikke putter tunga si i endetarmen på andre, har et veldig stusselig sexliv. H*n aner tydeligvis ikke hvor feil h*n kan ta.

Nei, jeg ser ikke det.

Skrevet

Nei ingen tunge i ræva mi, det er ikke særlig appetitelig, særlig ikke hvis man skal kline litt med partneren under sexen........... Nei takk, men ellers takk...... Men en Kuk, der bak gjør meg ingen ting ( men jeg suger ikke på den etter det lissom)!

Skrevet
Nei ingen tunge i ræva mi, det er ikke særlig appetitelig, særlig ikke hvis man skal kline litt med partneren under sexen........... Nei takk, men ellers takk...... Men en Kuk, der bak gjør meg ingen ting ( men jeg suger ikke på den etter det lissom)!

Flott å høre at noen digger en inntrenging bakfra. Har alltid elsket synet av ei DameRompe, og også det å trenge inn i ei, For Meg er dameromper Kunst!!!

Skrevet

Ja, men kolibakterier har du ikke i munnen så vidt meg bekjent i hvert fall.

Disse samme bakteriene lager også urinveisinfeksjoner om de havner på feil sted.

Niks - får hetta bare av å tenke på det - vil verken ha urinveisinfeksjon eller oppkast/diaré.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...