stig k Skrevet 28. mars 2024 #1 Del Skrevet 28. mars 2024 Jeg er veldig fasinert av de hvite og nydelige brudekjolen. Ønsker å få ta på en kjole en gang, og bruke den som arbeidsantrekk i garasjen! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #2 Del Skrevet 31. mars 2024 stig k skrev (På 29.3.2024 den 0.49): Jeg er veldig fasinert av de hvite og nydelige brudekjolen. Ønsker å få ta på en kjole en gang, og bruke den som arbeidsantrekk i garasjen! 😊 Jeg også liker brudekjoler og har/har hatt flere kjoler. Brukt dem til alt men ikke i garasjen. Koser meg med brudekjole på når jeg lager mat og ryddder. Har også gått på lettere fjelltur med brudekjole på meg, fikk mye respons på det, Kos deg i garasjen, mulig jeg skifter til sommerdekk med brudekjole på meg. Anonymkode: 7062f...9c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stig k Skrevet 31. mars 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg også liker brudekjoler og har/har hatt flere kjoler. Brukt dem til alt men ikke i garasjen. Koser meg med brudekjole på når jeg lager mat og ryddder. Har også gått på lettere fjelltur med brudekjole på meg, fikk mye respons på det, Kos deg i garasjen, mulig jeg skifter til sommerdekk med brudekjole på meg. Anonymkode: 7062f...9c9 Det var gøy å høre! Hva slags stoff er det i kjolene? Jeg liker de som er glatt og blank i stoffet. Regner med du har slitt ut/ ødelagt noen brudekjoler da? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stig k Skrevet 19. juli 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 19. juli 2024 I kveld blir det mekking i garasjen, MED brudekjole! Har "lånt" søster sin brudekjole, tipper den blir møkkete og ødelagt før natta kommer... JEG GLEDER MEG!!!!!!! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå