Gjest Kinga Skrevet 14. november 2002 #21 Del Skrevet 14. november 2002 hi hi Sexy...sant nok! Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitat Skrevet 18. november 2002 #22 Del Skrevet 18. november 2002 En gjest skrev: Dvs. at generelt sett bør vel penisen være "passe" tykk og gjerne 17-18 cm lang. Om penisen er 17 eller 29cm er jo helt likegyldig. En penis på 18 cm er jo mer brukanes enn en på 29cm. Man får jo ikke inn så mye mer allikevel....... Mogens Den er grei :blunke: :blunke: :o :o :o :o :D :o :-? 8) :x :oops: :cry: :evil: :blunke: :evil: :x :o Synd det ikke finnes flere variasjoner av smil her inne !!!! Hallo;Hallo dette var en smart side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avatar Skrevet 21. november 2002 #23 Del Skrevet 21. november 2002 Hvorfor undres jeg da..vil noen gutter ha stoooore pupper på en kvinne..??? Alt som ikke får plass i hånden er jo bortkasta 8) Samme størrelse spør du meg... Det som forundrer meg at det er så fokusert på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 21. november 2002 #24 Del Skrevet 21. november 2002 størrelsen har ingenting å si!!!! Det er heller hvordan den brukes. Dessuten er det ikke bare penetreringen som er sex... Det finnes mye annet godt man kan gjøre også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 21. november 2002 #25 Del Skrevet 21. november 2002 Dette med puppestørrelse er jeg litt forundret over.... hvilken seksuell funksjon har en pupp? Å kjøre agurk mellom puppene på ei jente er uansett et ikke-tema for meg.... Visuelt er det jo pent at jenta er kvinnelig, men om man har 75 eller 80 a eller b, er meg likegyldig. Nei, gi meg heller ei lekker sprettrumpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 22. november 2002 #26 Del Skrevet 22. november 2002 For stor er faktisk jævlig vondt! Det hjelper ikke om den er både lang og tjukk om han som eier'n ikke kan bruke den ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 22. november 2002 #27 Del Skrevet 22. november 2002 For meg er det viktigst hvem penisen er festet til. Klarer ikke helt å skille "mann og penis", om dere skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest esmeralda Skrevet 24. november 2002 #28 Del Skrevet 24. november 2002 Ja det innrømmer jeg glatt. En for lang penis er bare vondt, mens en tykk en derimot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2002 #29 Del Skrevet 26. november 2002 Store peniser er pent å se på, men ganske smertefullt å ha samleie med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå