Gå til innhold

hvorfor vil noen jenter ha

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En gjest skrev:

Dvs. at generelt sett bør vel penisen være "passe" tykk og gjerne 17-18 cm lang. Om penisen er 17 eller 29cm er jo helt likegyldig. En penis på 18 cm er jo mer brukanes enn en på 29cm. Man får jo ikke inn så mye mer allikevel.......

Mogens

Den er grei :ler::ler::ler: :blunke: :blunke: :o :o :o :o :D :):( :o :-? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :roll::wink: :blunke: :briller::sjarmor::hoho::kul::ler::briller: :evil: :x :o

Synd det ikke finnes flere variasjoner av smil her inne !!!!

Hallo;Hallo dette var en smart side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor undres jeg da..vil noen gutter ha stoooore pupper på en kvinne..??? Alt som ikke får plass i hånden er jo bortkasta 8)

Samme størrelse spør du meg... Det som forundrer meg at det er så fokusert på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

størrelsen har ingenting å si!!!! Det er heller hvordan den brukes. Dessuten er det ikke bare penetreringen som er sex... Det finnes mye annet godt man kan gjøre også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med puppestørrelse er jeg litt forundret over.... hvilken seksuell funksjon har en pupp? Å kjøre agurk mellom puppene på ei jente er uansett et ikke-tema for meg.... :ler:

Visuelt er det jo pent at jenta er kvinnelig, men om man har 75 eller 80 a eller b, er meg likegyldig. Nei, gi meg heller ei lekker sprettrumpe... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...