Gjest torika Skrevet 10. november 2002 #1 Skrevet 10. november 2002 Min datter skal gifte seg nå førstkommende lørdag og jeg driver å skriver på talen til henne.....tenkte jeg skulle avslutte med et dikt til henne, greit nok det, men nå står jeg bom fast på ett av versene så nå trenger jeg hjelp....Fort!! :-? Jeg har skrevet 5 små vers, men kommer ikke videre i nummer to som begynner med........Jeg har elsket deg fra første gang jeg holdt deg i mine armer........ lenger kommer jeg ikke i det verset :cry: :cry: Håper det er noen her som kanskje kan hjelpe meg med dette ?? :oops: Hilsen fra en lettere nervøs stolt mor Tips mottas med stor Takk.
Usikker Skrevet 11. november 2002 #2 Skrevet 11. november 2002 Jeg har elsket deg fra første gang jeg holdt deg i min favn du vært vår lille stjerne, vært til glede og til gavn. .... kanskje dette vil hjelpe litt? Jeg skriver litt dikt jeg - men jeg trenger litt mer info. Kanskje du kan sende meg diktet i sin helhet på mail (se profilen min), så kan jeg prøve litt til?? Hvis ikke - så ønsker jeg deg lykke til, både med diktet og bryluppet! 8)
LilleBille Skrevet 15. november 2002 #3 Skrevet 15. november 2002 Jeg har elsket deg fra første gang jeg holdt deg i mine armer .. med varme tanker - og kjærlighet som varmer... --- Det er vanskelig å forstette på noe når vi ikke vet hva du har skrevet tidligere .. og hva du ønsker verset skal si .. - hvor langt det skal være etc.
Gjest torika Skrevet 17. november 2002 #4 Skrevet 17. november 2002 Nå er det gjort, min datter ble godt gift, talen og diktet ble godt og rørende mottatt, føler meg stolt og glad nå når det er gjort, men det rare er at da jeg holdt talen og spesielt diktet til min kjære datter klarte ikke jeg selv å holde tårene borte, men det er vel slik det skal være. Det er helt utrolig å se sin datter komme opp kirkegulvet ledsaget av sin bror(jeg er enke)hun så ut som en prinsesse.......hun var NYDELIG! Tror jeg gråt meg gjennom hele seremonien....en ting er sikkert, morsfølelsen er utrolig , jeg har 3 barn, broren kommer opp kirkegulvet arm i arm med sin 4 år eldre søster, den mellomste jenten(1 år yngre enn bruden) er forlover og står oppe ved alteret og venter på sin søster. 3 barn og alle sentral i vielsen, tror aldri jeg tidligere har følt så sterk og stolt kjærlighet til mine 3 flotte barn.Morskjærligheten er vel noe av det største vi mødre kan føle.....ikke sant ? Jeg har så mange følelser nå at jeg ville dele det med dere her på KG. Klem fra en lykkelig mamma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå