hemera Skrevet 10. november 2002 #1 Del Skrevet 10. november 2002 hjelp skal jeg være med mannen min på juleord, eller skal jeg dra sammen med kollegene mine (julebord samme kveld) Har ikke lyst til å være med mannen min, masse folk fra hele landet, kjenner ingen, veldig stivt. Har veldig lyst til å reise med kollegaene mine (uten ektefeller) Mannen min vil ikke reise på julebort uten meg, så nå har jeg dårlig samvittighet, vet ikke hva jeg skal gjøre. Hemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 11. november 2002 #2 Del Skrevet 11. november 2002 uf for mig led situration at stå i, det bedst er vel at fortælle din mand at du ville gerne være sammen med dine kollegaer det må han vel kunne forstå. For ham er det vel lidt prestige, han vil nok føle det pinligt at skulle fortælle sine kollegaer at du er ude med dine, tror det er en mande ting.... jeg ønsker dig lykke til med det valg du vælger sørme ikke let det nej Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. november 2002 #3 Del Skrevet 11. november 2002 For meg ville det vært helt naturlig å dra på julebord med mine egne kolleger fremfor mannens. Synd det var på samme kveld, men sånn er det noen ganger - men kan ikke få med seg alt. Og om ikke han vil dra alene til sitt eget julebord med egne kolleger, så får han sitte hjemme og furte da. Det er jo bare han det går utover. Litt barnslig synes jeg. Du skal overhode ikke ha dårlig samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 11. november 2002 #4 Del Skrevet 11. november 2002 Klart du skal dra på ditt eget julebord hvis det er det du har lyst til!!!! Mannen din må greie å dra alene på en fest med mennesker han arbeider med daglig. Hos oss ville dette ikke bli noe problem om det var på samme kveld, for jeg ville antakeligvis dratt med ham uansett, men det er jo meg!! Men i år blir det ikke.... Vi får ikke barnevakt til vår ett-åring, så jeg må være igjen hjemme:( Åsså jeg som har kjøpt meg nytt antrekk og faktisk hadde begynt å glede meg:( Jaja....kan ikke få det som man vil alltid her i livet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 11. november 2002 #5 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg ville også dratt på julebord med mine kollegaer......dette burde han godta. Det hadde ikke vært noe problem hjemme hos oss. Dra du og kos deg...så får han gjøre som han vil....om han vil sitte hjemme eller dra på julebord og kose seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2002 #6 Del Skrevet 11. november 2002 Hvorfor skal du ha dårlig samvittighet? Snu din situasjon på hodet. Dersom det var han som hadde valget om å dra på tur med sine kollegaer - så hadde ikke han nølt med å si ja. Han ville ikke tenkt på deg. Menn gjør som regel det de har mest lyst til. Så hvorfor skal du gå rundt å ha dårlig samvittighet. Koslig å få et annet bekjentskap med sine egne kollegaer, ikke sant. Jeg hadde ikke tvilt i din situasjon. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninapia Skrevet 12. november 2002 #7 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg ville nok dratt på julebord med kollegaene mine i en slik situasjon. Din mann må da takle å dra på julebord alene, når situasjonen er som den er. I år drar også jeg på julebord alene, jeg blir faktisk den eneste uten partner. Hadde ikke sjangs til å få barnevakt. Hadde selvfølgelig foretrukket å dra sammen med mannen min, men når det ikke lot seg gjøre, så får jeg dra alene. Det blir sikkert morro det også. Klem fra Ninapia :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå