AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #1 Del Skrevet 27. mars 2024 Kan man ha sex etter mensen i brun utflod Anonymkode: 5fafc...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #2 Del Skrevet 27. mars 2024 Hvis begge er komfortable med det, så er det vel ingenting i veien for det? Anonymkode: 56820...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #3 Del Skrevet 27. mars 2024 👍🏼 Anonymkode: 5fafc...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #4 Del Skrevet 27. mars 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Kan man ha sex etter mensen i brun utflod Anonymkode: 5fafc...2b6 Uhm, mann her. Jeg kjenner til mensen og utflod, men hva er brun utflod etter mensen? Anonymkode: 5ceb6...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2024 #5 Del Skrevet 28. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Uhm, mann her. Jeg kjenner til mensen og utflod, men hva er brun utflod etter mensen? Anonymkode: 5ceb6...9b3 Det er igjen rester av blod som kommer ut sammen med utfloden på slutten av menstruasjonen. Man blør i noen dager før blødningen begynner å avta for å så bli lysere og lysere frem til det er rent utflod. ts: man kan ha sex uansett hvor i syklusen så lenge begge ønsker. Vi har sex når jeg har mensen også. Anonymkode: 53e08...193 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 28. mars 2024 #6 Del Skrevet 28. mars 2024 Helt greit..bare bruk kondom om dere ikke vil bli gravid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå