AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #1 Del Skrevet 27. mars 2024 Er det noen som legger negler hjemme som kan anbefale sted å kjøpe utstyr fra? Tenker på sånne man limer på med led-lampe. Anonymkode: 17df6...887 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #2 Del Skrevet 27. mars 2024 Jeg kjøpte gel-kit fra Wish, nå er polygel enda enklere. Temu, AliExpress, Wish har alle starter kits. Anonymkode: ce1b4...d7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2024 #3 Del Skrevet 28. mars 2024 Jeg kjøpte start kit fra nailster.no, og har ellers handlet endel fra glamitshop.no og bodygreen.no Av utenlandske butikker liker jeg melodysusie.com, modelones.com og kkookie.uk Anonymkode: 822ba...193 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2024 #4 Del Skrevet 28. mars 2024 Le mini macron https://www.vita.no/le-mini-macaron?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwqpSwBhClARIsADlZ_TmanqSi-C_195Vt1fp6CNkHRBU_4HvnuS2LmqYzBq4vNTAjrKzCrGIaAlrIEALw_ Men det bare forsvinner med en gang fra neglene, detter av i flak- så dårlig kjøp. Anonymkode: 16640...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2024 #5 Del Skrevet 28. mars 2024 Jeg handler fra nailster og angel nails. En god lampe er viktig! Jeg hadde depend sin tidligere, men med skikkelig lampe fra nailster bruker jeg bare halve tiden... Jeg limer ikke på noe da, jeg bruker kun gellack. Anonymkode: b146d...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå