AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #1 Skrevet 27. mars 2024 Barne skal egentlig til far i dag. Men han er syk, pleier dere å sende uansett? jeg har egentlig planer i morgen, og far har bare hatt barna 2 ganger det siste året. Er ikke ofte jeg hwr fri.. så sitter litt langt inn å ikke levere de. Han er friskere i dag enn i går, så tenker det burde gå greit? Anonymkode: 601b5...2d5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #2 Skrevet 27. mars 2024 Ikke ofte man er for syk til å ta seg av sitt eget barn vel? Ble skilt da min var 3. Voksen nå. Det skjedde aldri at vi måtte bytte dager pga sykdom. Anonymkode: 8aa8f...f67
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #3 Skrevet 27. mars 2024 Tenker det er mange aleneforeldre som greier å ta seg av barn når de er syke. Det høres ut som du selv har såpass lite avlastning i far at du tar hånd om barna uansett om du er syk. Anonymkode: 1c0ed...011
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #4 Skrevet 27. mars 2024 Jeg pleide ikke å sende barnet mitt da far var syk før en kompis (som er helgepappa) spurte om jeg ringte min eks de gangene jeg er. Så spurte han hvorfor eksen min skal få hvile som syk, men ikke jeg. Det er selvsagt noe annet dersom det er alvorlig sykdom. Skjønner at barnet sikkert har det mer hyggelig med deg, men barnet profiterer på at du får ha et voksenliv, koble av og ha det bra. Noen ganger skal du få lov å tenke på deg selv. Med god samvittighet. Anonymkode: 09310...568
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #5 Skrevet 27. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenker det er mange aleneforeldre som greier å ta seg av barn når de er syke. Det høres ut som du selv har såpass lite avlastning i far at du tar hånd om barna uansett om du er syk. Anonymkode: 1c0ed...011 Det stemmer at jeg gjør. Sjeldent han gidder å hjelpe meg da jeg er syk. Får beskjed om «du klarer deg selv» 😅 sånn var det da vi bodde sammen også, var alene selvom han var der. jeg tenker mer på smitte og sånt. Han sier han kan ha de i dag, men jeg fikk ikke lov til å komme før i kveld… men med andre ord, det er ikke feil av meg å sende de til han idag? Anonymkode: 601b5...2d5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #6 Skrevet 27. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det stemmer at jeg gjør. Sjeldent han gidder å hjelpe meg da jeg er syk. Får beskjed om «du klarer deg selv» 😅 sånn var det da vi bodde sammen også, var alene selvom han var der. men med andre ord, det er ikke feil av meg å sende de til han idag? Anonymkode: 601b5...2d5 De oppfører seg slik fordi vi lar dem. De ville ikke droppet ansvar på jobb. Send barnet, la far ta ansvar. Ikke galt. Anonymkode: 09310...568
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #7 Skrevet 27. mars 2024 Så lenge samværsforeldren ikke har noe veldig smittsomt som omgangssyke etc eller alvorlig syk så gjennomfører vi samvær. Jeg får ikke "fri" når jeg er syk og har barna, så hvorfor skal den andre parten ha det? Anonymkode: a1a48...6c7 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #9 Skrevet 27. mars 2024 Erdusikker skrev (6 minutter siden): «Fri» fra egne barn😂😂 Ja?😅 hva skal jeg ellers kalle det, ferie? Anonymkode: 601b5...2d5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #10 Skrevet 27. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så lenge samværsforeldren ikke har noe veldig smittsomt som omgangssyke etc eller alvorlig syk så gjennomfører vi samvær. Jeg får ikke "fri" når jeg er syk og har barna, så hvorfor skal den andre parten ha det? Anonymkode: a1a48...6c7 Neida, er feber bare. Og som sagt, friskere idag Anonymkode: 601b5...2d5
Erdusikker Skrevet 27. mars 2024 #11 Skrevet 27. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja?😅 hva skal jeg ellers kalle det, ferie? Anonymkode: 601b5...2d5 Regner med du liker å være med barna dine?😂😂
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #12 Skrevet 27. mars 2024 Erdusikker skrev (Akkurat nå): Regner med du liker å være med barna dine?😂😂 Ja, egentlig. Men har vært utbrent et års tid, så har bare vært et herk. Fått hjelp av fastlege/barnevern, og det er vondt å føle sånn. Men jeg trenger sårt all fri jeg kan få , så jeg kan begynne å elske å være med barna mine IGJEN Anonymkode: 601b5...2d5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #13 Skrevet 27. mars 2024 Så lenge han ikke sier noe på det selv så hadde jeg sendt barnet. Her sier pappaen ifra seg samvær ved den minste forkjølelse, mens det aldri er mulig den andre veien 😝 Anonymkode: c42f2...ef0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå