Gå til innhold

Sånn ble jeg kvitt magen min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter tre barn trodde jeg at jeg måtte leve med en mage som gjorde at jeg så halvvegs gravid ut hele tiden. 
Jeg er eller normalt slank, men magen sto ut hele tiden. 

Så leste jeg Marit Kolby og begynte å følge rådene hennes. Forlenget nattfasten, kuttet ned på ultraprosessert, gikk over til melke- og kjøttprodukter med mer fett. 

Magen forsvant! Herlig! Jeg veier det samme, gjorde ikke dette for å slanke meg, men for bedre helse. 

Det er noen år siden nå, og magen er altså helt borte. Jeg er forresten i slutten av 40 åra, så jeg trodde det var for sent å få til noe med denne kroppen. 

Tenkte bare å tipse, hvis noen er interessert. 😊

Anonymkode: f3c0b...013

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skremmende at du ikke har mage

Anonymkode: d71e4...b98

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Får du provisjon for å anbefale M. Kolby? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Etter tre barn trodde jeg at jeg måtte leve med en mage som gjorde at jeg så halvvegs gravid ut hele tiden. 
Jeg er eller normalt slank, men magen sto ut hele tiden. 

Så leste jeg Marit Kolby og begynte å følge rådene hennes. Forlenget nattfasten, kuttet ned på ultraprosessert, gikk over til melke- og kjøttprodukter med mer fett. 

Magen forsvant! Herlig! Jeg veier det samme, gjorde ikke dette for å slanke meg, men for bedre helse. 

Det er noen år siden nå, og magen er altså helt borte. Jeg er forresten i slutten av 40 åra, så jeg trodde det var for sent å få til noe med denne kroppen. 

Tenkte bare å tipse, hvis noen er interessert. 😊

Rart at du veier det samme når magen er borte.

Trener du styrke?

Anonymkode: ab29d...063

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Rart at du veier det samme når magen er borte.

Trener du styrke?

Anonymkode: ab29d...063

Jeg trener ikke styrke. Jeg tenker at magen min sikkert kom av at jeg var oppblåst og at magen konstant arbeidet med noe. Ikke at det var fett. Og at det er derfor jeg veier det samme. 

TS

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fint det passet for deg. Vet ikke om det passer for alle, men tenker det er greit å komme med nye forslag og ideer til dem som er på leting etter slikt 😊

Anonymkode: d5f67...b77

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Fjugur skrev (6 minutter siden):

Får du provisjon for å anbefale M. Kolby? 

Nei, men kanskje jeg burde sende en melding og spørre om det 😉

TS

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Snork om dem ultraprosesserte maten 🥱😴 Først var trenden vegetarianer/veganer og en drøss med andre "-aner", så var det trendy med en drøss av intoleranser/allergier. Til og med ungene skulle ha det, og komplisere alle bursdager. Og nå dette. Helt på trynet og tragisk. Hysteri, rett og slett. 

Og kjipt for deg at du ikke har mage lenger. Den er nyttig å ha når man skal spise mat! Herregud, for en tittel 😆

Anonymkode: ed3dd...3fe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde samme opplevelsen da jeg la om kostholdet i begynnelsen av 20-årene, kuttet også ut UPM. Veide det samme hele veien, trente akkurat det samme som jeg hadde gjort i flere år, men reduserte midjemålet mitt med 10 cm på ett år. Fikk en skikkelig tydelig timeglassfigur, som jeg har beholdt etter to barn. Nå er jeg 41 år, og glad for at jeg gjorde dette lenge før jeg visste hva UPM var. Dengang kalte vi det råvarebasert mat. ❤️

Utrolig mye sure kommentarer du får, jeg tenker folk må prøve det istedet for å være sure for at andre får gode resultater. 🙄

Anonymkode: d181f...676

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du spise uten mage?

Anonymkode: 4693c...95f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Snork om dem ultraprosesserte maten 🥱😴 Først var trenden vegetarianer/veganer og en drøss med andre "-aner", så var det trendy med en drøss av intoleranser/allergier. Til og med ungene skulle ha det, og komplisere alle bursdager. Og nå dette. Helt på trynet og tragisk. Hysteri, rett og slett. 

Og kjipt for deg at du ikke har mage lenger. Den er nyttig å ha når man skal spise mat! Herregud, for en tittel 😆

Anonymkode: ed3dd...3fe

Lett påvirkelige folk må aldri taes seriøst.

Anonymkode: 6183f...ff4

AnonymBruker
Skrevet

Har erfart det samme som deg 😀😀 

Anonymkode: bbf8b...09b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...