Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2006 #1 Skrevet 6. februar 2006 Har titta litt rundt på nett uten å bli klok av den grunn. Derfor tenkte jeg å spørre her inne, er det noen som vet om en butikk som selger afrikanske trommer? Da fortrinsvis rundt Gjøvik, Oslo og nedover mot østfold...
Gjest camillo Skrevet 6. februar 2006 #2 Skrevet 6. februar 2006 Jeg ville tatt kontakt med noen som holder kurs i afrikanske trommer; de har gjerne kontakter/selger selv.
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #3 Skrevet 6. februar 2006 (endret) Namibiahuset i Elverum? Endret 6. februar 2006 av Mimir
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2006 #4 Skrevet 6. februar 2006 takk for tipset, men dem har ikke det
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #5 Skrevet 9. februar 2006 Vet ikke om de er "spillbare" eller bare til pynt, men jeg tror Scorpius har det.
Lythande Skrevet 9. februar 2006 #6 Skrevet 9. februar 2006 Du kan jo ringe til forskjellige musikkbutikker og høre om de vet om noen som selger djembe (som det heter - altså afrikansk tromme).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå