AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #1 Skrevet 27. mars 2024 Kom over en neglsopp test fra apoteket og lurer på om noen har testet denne. Ser at man kan få hjelp med e-resept for å behandle neglsopp. Noen som vet hvilken behandling man kan få? Ja, jeg vet at jeg kan få det hos legen, men skammer meg over mine stygge soppangrepne tånegler. https://www.apotek1.no/produkter/dc-neglesopp-selvtest-943517p Selvtest for påvisning av neglesopp Selvprøvetakingssett for DNA-analyse i kvalitetssikret laboratorium for dermatofytter (trådsopper) som forårsaker soppangrep på negler. Prøven tas ved å klippe eller skrape negl fra utsatt område. Man tar prøven selv, som bare tar noen minutter å gjennomføre, og sender deretter inn prøven til laboratorieanalyse. Raskt og sikkert svar innen 48 timer etter prøvens ankomst til laboratorium (på virkedager mandag til fredag), og mulighet for oppfølging. Anbefales fra 13 år. For barn fra to til tolv år anbefales det at prøvetaking utføres av foresatte eller helsepersonell. Medisinteknisk produkt for in vitro-diagnostikk. Les pakningsvedlegget før bruk. Innhold: instruksjoner, prøverør, aktiveringsetikett, zippose, retureske. Neglesaks og pinsett er nødvendig, men følger ikke med i prøvetakingssettet. Ikke ta prøven under pågående behandling for sopp, og tidligst fire uker etter avsluttet behandling. Send prøven til laboratoriet samme dag som den utføres. Unngå å sende prøven dagen før helg eller helligdag på grunn av senere postgang. I løpet av et par dager hentes svaret på nettsiden til laboratoriet. Mot betaling kan man få hjelp med henvisning, e-resept og råd online fra helsetjenester. Anonymkode: 68326...cd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå