AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #1 Skrevet 26. mars 2024 Sbanken nettbank og app er nede frem til 29. mars. Har folk mulighet til å sette inn penger på konto for det eller funker ikke det heller? Jeg mener; hvis jeg har Sbank og noen overfører penger til min konto. Kommer pengene inn på konto disse dagene selvom nettbanken og appen er nede? Anonymkode: b549f...26a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #2 Skrevet 27. mars 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Sbanken nettbank og app er nede frem til 29. mars. Har folk mulighet til å sette inn penger på konto for det eller funker ikke det heller? Jeg mener; hvis jeg har Sbank og noen overfører penger til min konto. Kommer pengene inn på konto disse dagene selvom nettbanken og appen er nede? Anonymkode: b549f...26a Ja Anonymkode: 8cfa8...b30 1
newman01 Skrevet 27. mars 2024 #3 Skrevet 27. mars 2024 Skulle ikke tro det. Nå er det helligdager, og overføringer mellom banker er nå pauset frem til tirsdag. Mulig øyeblikkelig overføring fungerer?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #4 Skrevet 27. mars 2024 49 minutter siden, newman01 said: Skulle ikke tro det. Nå er det helligdager, og overføringer mellom banker er nå pauset frem til tirsdag. Mulig øyeblikkelig overføring fungerer? "Straksbetaling" fra for eksempel en Sparebank1-konto til en Sbanken-konto funker som normalt Og det samme gjør vipps. Anonymkode: 8cfa8...b30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå