AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #1 Skrevet 26. mars 2024 Hei. 20-åringen til naboen er alene hjemme, og har høylytt fest. Jeg har ikke fri denne uka, og trenger å legge meg snart. Når er det innafor å klage? Bør jeg gå bort selv, eller kan jeg ringe politiets tipstelefon? Anonymkode: c3477...6b8
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #2 Skrevet 26. mars 2024 Dårlig nabo om du ringer politiet. Skal du klage kan du i det minste sende en hyggelig sms om de kunne skrudd ned et par hakk slik at du får sove. Det er påske, la de få lov til å ha det litt gøy. Anonymkode: 1969f...2db 7
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #3 Skrevet 26. mars 2024 Tenker etter midnatt jeg da, siden man kan gi naboene litt slack… gå bort og si ifra at du dessverre må jobbe i mårra, så hadde vært fint om de kunne dempet seg. Gjør de ikke det, så ringer du politiet… håper du får sove litt ☺️ Anonymkode: 23a93...73b 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #4 Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei. 20-åringen til naboen er alene hjemme, og har høylytt fest. Jeg har ikke fri denne uka, og trenger å legge meg snart. Når er det innafor å klage? Bør jeg gå bort selv, eller kan jeg ringe politiets tipstelefon? Anonymkode: c3477...6b8 Jeg hadde lagt meg og prøvd å sove først… Kanskje de skal på byen? De fleste stikker vel på byen rundt midnatt. Anonymkode: 1ed4d...7a8 4
Tuva1230 Skrevet 26. mars 2024 #5 Skrevet 26. mars 2024 Ring politiets tips telefon. De rader ikke hele huset bare fordi du har sendt naboklage. Klokka er over 23:00 og det er deres eget ansvar og skru ned lyd. Det er helt innafor. 3
Gjest Gentleman59 Skrevet 26. mars 2024 #6 Skrevet 26. mars 2024 Tuva1230 skrev (1 minutt siden): Ring politiets tips telefon. De rader ikke hele huset bare fordi du har sendt naboklage. Klokka er over 23:00 og det er deres eget ansvar og skru ned lyd. Det er helt innafor. Enig 👌
KnekkeBørre Skrevet 26. mars 2024 #7 Skrevet 26. mars 2024 "Politiets tipstelefon"? Hva i helvete er det for noe megasludder?? 6
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #8 Skrevet 26. mars 2024 Jeg hadde ikke ringt politiet, jeg pleier selv å gi naboer litt slack. Send heller en hyggelig sms og spør om de kan dempe volumet litt😊 Anonymkode: cedb7...6cc 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #9 Skrevet 26. mars 2024 Takler ikke folk som ringer til poltiet i tide og utide. (som oftest utide) Usle mennesker! Det kan være svært belastende og få en politibil på besøk. Veldig mange får det med seg. Bor i et byggefelt,der det er enighet om at det er høy terskel for å ringe til politiet. Det setter jeg stor pris på. Har vært borti naboer fra helvete som aldri tar en debatt eller en telefon selv. De lar alltid poltiet ta jobben,eller advokat for den saks skyld. Jeg gremmes av den type folk. Anonymkode: efa32...1ed 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #10 Skrevet 26. mars 2024 Har ikke nummeret til dem, så må nok gå bort personlig. Har egentlig ikke noe problem med det. Føler kanskje det er best å gjøre det før jeg eventuelt ringer politiet. Det er ikke mulig å sove, soverommet mitt vender rett mot festen. Gir de til midnatt, er det ikke stille da så går jeg bort. Anonymkode: c3477...6b8 1
Lill3My Skrevet 26. mars 2024 #11 Skrevet 26. mars 2024 Du 1) vmgår bort og ringer på, eller du finner nummeret og sender en sms. Og om det ikke hjelper, da kan du 2) kontakte politiet. Tenker det er litt kjipt - både for naboene og for politiets ressurser - å få rett til politiet uten å forsøke å løse det selv først. De fleste boligstrøk har 23:00 som "stilletid"
Erdusikker Skrevet 26. mars 2024 #12 Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ikke nummeret til dem, så må nok gå bort personlig. Har egentlig ikke noe problem med det. Føler kanskje det er best å gjøre det før jeg eventuelt ringer politiet. Det er ikke mulig å sove, soverommet mitt vender rett mot festen. Gir de til midnatt, er det ikke stille da så går jeg bort. Anonymkode: c3477...6b8 Fornuftig
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #13 Skrevet 26. mars 2024 1 minutt siden, Lill3My said: Du 1) vmgår bort og ringer på, eller du finner nummeret og sender en sms. Og om det ikke hjelper, da kan du 2) kontakte politiet. Tenker det er litt kjipt - både for naboene og for politiets ressurser - å få rett til politiet uten å forsøke å løse det selv først. De fleste boligstrøk har 23:00 som "stilletid" Enig. Var litt derfor jeg laga tråden. Ville bare få bekrefta at det var litt kjipt første trekk. 😂 Anonymkode: c3477...6b8 1
KnekkeBørre Skrevet 26. mars 2024 #14 Skrevet 26. mars 2024 Ta kontakt med vedkommende som har festen. Forklar situasjonen. Presenter problemet på en rolig og behersket måte, da det legger grunnlaget til respekt og forståelse. Lykke til 🙂
Lill3My Skrevet 26. mars 2024 #15 Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har ikke nummeret til dem, så må nok gå bort personlig. Har egentlig ikke noe problem med det. Føler kanskje det er best å gjøre det før jeg eventuelt ringer politiet. Det er ikke mulig å sove, soverommet mitt vender rett mot festen. Gir de til midnatt, er det ikke stille da så går jeg bort. Anonymkode: c3477...6b8 Nummeret finner du vel om du bare googler adressen?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #16 Skrevet 26. mars 2024 5 minutter siden, Lill3My said: Nummeret finner du vel om du bare googler adressen? Joda, men jeg vet egentlig ikke hva 20-åringen heter. Og det er 4 navn som dukker opp (tror de har leieboere også). Men kan fint gå bort uansett. Anonymkode: c3477...6b8 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #17 Skrevet 26. mars 2024 Så lite dere tåler. Det høres ikke ut som om dette er noe som skjer særlig ofte. Ikke vær så fisefin, så tåler de sikkert litt når du snart feirer tusenårsdagen din som sikkert er rett rundt hjørnet også. Anonymkode: 9e96a...87c 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #18 Skrevet 26. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så lite dere tåler. Det høres ikke ut som om dette er noe som skjer særlig ofte. Ikke vær så fisefin, så tåler de sikkert litt når du snart feirer tusenårsdagen din som sikkert er rett rundt hjørnet også. Anonymkode: 9e96a...87c Jeg vil gjerne ha litt mer enn 5-6 timer søvn før en lang dag i et krevende yrke. Der folk er tjent med at jeg får sove. Man kan jo i det minste komme med et nabovarsel når man skal ha fest midt i uka. Anonymkode: c3477...6b8 2
Voyeur Skrevet 27. mars 2024 #19 Skrevet 27. mars 2024 Jeg ville ringt foreldrene. Ingenting dreper en fest mer, enn sure foreldre 1
Chantielle Skrevet 27. mars 2024 #20 Skrevet 27. mars 2024 Ryddet for brukerdebatt,samt svar til dette. Chantielle mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå