Gå til innhold

Silicone og piercings - anbefalinger

Anbefalte innlegg

Gjest Gentleman59
Skrevet (endret)

Hei,

Vet at mange vil si at denne posten er fordi jeg skriver en drøm eller fordi jeg forsøker påtvinge kjæresten noeingen av delene stemmer -  så la det ligge.  Denne posten handler om at jeg ber høflig om råd og tips fordi jeg vil gi kjæresten noe hun ønsker seg.

Kjæresten min ønsker seg en brystoperasjon - forstørre og justere fasong:

• Hvor anbefaler dere å gjøre dette, tar gjerne imot tips om klinikker i Norge, Europa, USA eller Brasil. 

Kjæresten min ønsker seg intimpiercing(er):

• Hvor anbefaler dere å gjøre dette, tar gjerne mot tips om klinikker i Norge, Europa, USA eller Brasil. 

Den geografiske tilnærmingen kommer av hvor vi reiser i jobb og på ferie.

Takk for seriøse svar. Send gjerne PM om du ikke vil si noe offentlig. 

/Mvh

PS: Takk og god påske 😀

PS: II: Hvis svaret ditt er "Si at hun ikke skal" så finn en annen post å svare på.😆

Endret av Elaine Marley
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare dumt! Si at hun ikke skal!!

Anonymkode: c380c...5c1

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Si at hun ikke skal! Hvertfall silikon, piercinger er bare digg, da. Men for å svare på spørsmålet, IKKE ta noen av delene i utlandet, for det kan fort bli problemer hvis noe skjer etter hun har kommet hjem igjen.
Piercing kan man jo få på stort sett alle tatoveringsstudioer.

Anonymkode: bd1d3...d12

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

PinPoint Piercing i Oslo. De har veldig lang erfaring og er veldig nøye på hygiene.

Gjest Gentleman59
Skrevet
Minya skrev (3 timer siden):

PinPoint Piercing i Oslo. De har veldig lang erfaring og er veldig nøye på hygiene.

Takk 🙏

Gjest Gentleman59
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Si at hun ikke skal! Hvertfall silikon, piercinger er bare digg, da. Men for å svare på spørsmålet, IKKE ta noen av delene i utlandet, for det kan fort bli problemer hvis noe skjer etter hun har kommet hjem igjen.
Piercing kan man jo få på stort sett alle tatoveringsstudioer.

Anonymkode: bd1d3...d12

Vi er litt skeptiske til utlandet, ja. Samtidig; det er jo gode klinikker og fagfolk i andre land enn Norge også, men det føles nok trygere her hjemme. Spør jo for å få råd - fordi dette ønsker hun seg og da skal hun få det .

AnonymBruker
Skrevet

Thailand for bryst operasjon! Verdenskjent for dette og til en langt lavere pris. 

Anonymkode: d9aed...7c1

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...