Gå til innhold

Hemorider... Vil ikke til lege

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hemorider og sliter veldig. Hatt det i noen år. Nå er det på tide at jeg kommer meg til legen men jeg kvier meg. 

Åssen forbreder en seg på det? Ekkelt å tenke på at h*n skal grafse der nede og få avføring på hanskene....?? Det er hovedgrunnen til at jeg kvier meg. Æsj!!!!!!

Anonymkode: d2262...518

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er vel både vasket og tørket i ræva? Tviler på at dette er et seriøst spørsmål. Men du må bare hoppe i det. De fleste leger har sikkert sett verre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (Akkurat nå):

Du er vel både vasket og tørket i ræva? Tviler på at dette er et seriøst spørsmål. Men du må bare hoppe i det. De fleste leger har sikkert sett verre.

Tydelig at du ikke har hatt dette.

Anonymkode: cd46b...c17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, svartkatt said:

Det er helt seriøst. Jeg vil selvfølgelig vaske og tørke men redd det kan komme noen overraskelser. Vurderer heller å gå privat. Litt mindre ubehagelig enn fastlegen, kanskje. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også hatt hemorider, utvendige. Nå er det «bare» marisker igjen. De er ekle de og men ikke vonde. Fastlegen min har sett alt, hatt fingern i rumpa og alt. Dritkleint, men ja. Må bare la det stå til. Kvinne seg opp min venn og do it!! Lykke til😀

Anonymkode: c4c91...ca3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har hemorider og sliter veldig. Hatt det i noen år. Nå er det på tide at jeg kommer meg til legen men jeg kvier meg. 

Åssen forbreder en seg på det? Ekkelt å tenke på at h*n skal grafse der nede og få avføring på hanskene....?? Det er hovedgrunnen til at jeg kvier meg. Æsj!!!!!!

Få tak i sheriproct tror eg det hete. Hjelpe mot hemorider. 

Anonymkode: 5e7ff...259

• Liker 1
  • 9 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 22.53):

Få tak i sheriproct tror eg det hete. Hjelpe mot hemorider. 

Anonymkode: 5e7ff...259

hjelper det mot "gamle" hemoroider/marisker? har noen utvekster der bak som ikke gjør vondt, ikke klør eller noe så mistenker det er marisker..  går de bort med no krem e.l. . hatt de et halvt år og de er sååå stygge 😱

Anonymkode: 115f5...ad3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

hjelper det mot "gamle" hemoroider/marisker? har noen utvekster der bak som ikke gjør vondt, ikke klør eller noe så mistenker det er marisker..  går de bort med no krem e.l. . hatt de et halvt år og de er sååå stygge 😱

Anonymkode: 115f5...ad3

Nei,dessverre. Marisker må man operere bort for å bli kvitt. 

Anonymkode: ac368...10a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...