AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #1 Del Skrevet 26. mars 2024 Har hemorider og sliter veldig. Hatt det i noen år. Nå er det på tide at jeg kommer meg til legen men jeg kvier meg. Åssen forbreder en seg på det? Ekkelt å tenke på at h*n skal grafse der nede og få avføring på hanskene....?? Det er hovedgrunnen til at jeg kvier meg. Æsj!!!!!! Anonymkode: d2262...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 26. mars 2024 #2 Del Skrevet 26. mars 2024 Du er vel både vasket og tørket i ræva? Tviler på at dette er et seriøst spørsmål. Men du må bare hoppe i det. De fleste leger har sikkert sett verre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #3 Del Skrevet 26. mars 2024 svartkatt skrev (Akkurat nå): Du er vel både vasket og tørket i ræva? Tviler på at dette er et seriøst spørsmål. Men du må bare hoppe i det. De fleste leger har sikkert sett verre. Tydelig at du ikke har hatt dette. Anonymkode: cd46b...c17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #4 Del Skrevet 26. mars 2024 Just now, svartkatt said: Du er vel både vasket og tørket i ræva? Tviler på at dette er et seriøst spørsmål. Men du må bare hoppe i det. De fleste leger har sikkert sett verre. Det er helt seriøst. Jeg vil selvfølgelig vaske og tørke men redd det kan komme noen overraskelser. Vurderer heller å gå privat. Litt mindre ubehagelig enn fastlegen, kanskje. Anonymkode: d2262...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #5 Del Skrevet 26. mars 2024 Jeg har også hatt hemorider, utvendige. Nå er det «bare» marisker igjen. De er ekle de og men ikke vonde. Fastlegen min har sett alt, hatt fingern i rumpa og alt. Dritkleint, men ja. Må bare la det stå til. Kvinne seg opp min venn og do it!! Lykke til😀 Anonymkode: c4c91...ca3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #6 Del Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har hemorider og sliter veldig. Hatt det i noen år. Nå er det på tide at jeg kommer meg til legen men jeg kvier meg. Åssen forbreder en seg på det? Ekkelt å tenke på at h*n skal grafse der nede og få avføring på hanskene....?? Det er hovedgrunnen til at jeg kvier meg. Æsj!!!!!! Anonymkode: d2262...518 Få tak i sheriproct tror eg det hete. Hjelpe mot hemorider. Anonymkode: 5e7ff...259 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #7 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 22.53): Få tak i sheriproct tror eg det hete. Hjelpe mot hemorider. Anonymkode: 5e7ff...259 hjelper det mot "gamle" hemoroider/marisker? har noen utvekster der bak som ikke gjør vondt, ikke klør eller noe så mistenker det er marisker.. går de bort med no krem e.l. . hatt de et halvt år og de er sååå stygge 😱 Anonymkode: 115f5...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar #8 Del Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): hjelper det mot "gamle" hemoroider/marisker? har noen utvekster der bak som ikke gjør vondt, ikke klør eller noe så mistenker det er marisker.. går de bort med no krem e.l. . hatt de et halvt år og de er sååå stygge 😱 Anonymkode: 115f5...ad3 Nei,dessverre. Marisker må man operere bort for å bli kvitt. Anonymkode: ac368...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå