AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #1 Skrevet 26. mars 2024 Hvordan får man opp klokkeslettet på et kjøp? Før kunne man se det i den andre Nordea-appen men den skal jo fjernes og det står at man skal kunne finne alle funksjonene i hovedappen. Anonymkode: c18d3...b56
Klossmajor Skrevet 11. april 2024 #3 Skrevet 11. april 2024 Dette er noe som helt klart burde vært implementert i Nordea Mobile-appen ettersom funksjonaliteten i Nordea Wallet-appen skal være tilgjengelig i Nordea Mobile før Nordea Wallet stenges. Samtidig har vel tidsstempelet på kjøp i Nordea Wallet hatt en tendens til å bomme med en time eller to. Sikkert en god idé hvis flest mulig etterlyser det. Man kan gi tilbakemelding i Nordea Mobile-appen ved å trykke på Hjelp i navigasjonsmenyen nederst, og scrolle ned til feltet «Gi oss en tilbakemelding» og skrive en kommentar der. Utviklerne legger sikkert også merke til det hvis man skriver en anmeldelse i App Store. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå